09001637000
02166270068

واحد مشاوره و فروش

انواع پرده برقی

فهرست مطالب

انواع-پرده-برقی

امروزه استفاده از فناوری های جدید برای همه افراد جذاب می باشد. این فناوری ها به سرعت بخشیدن کار ها و آسان نمودنشان کمک خواهد کرد. پرده های برقی یکی از این فناوری های جذاب به شمار می آیند. انواع پرده برقی را می توان در مکان ها و فضا ها مختلفی استفاده کرد. به طور مثال در منازل مسکونی، ادارات، مراکز خرید، رستوران ها و … .

داشتن یک خانه هوشمند برای همه افراد مطلوب می باشد؛ استفاده از پرده اتومات نیز می تواند یکی از گزینه های یک خانه هوشمند باشد. امروزه تنوع بالایی از جدید ترین مدل پرده برقی نیز وجود دارد، که می توان برای هر فضا با هر دکوراسیونی از انواع پرده برقی نیز استفاده کرد. پرده های برقی دارای ویژگی ها و مزیت هایی می باشند که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. شما می توانید پرده های شید و پرده زبرا، را از نوع پرده اتوماتیک آنها نیز خریداری کنید. انواع پرده برقی می تواند شامل پرده دومکانیزم و انواع پرده شید باشد. برای خرید جدیدترین مدل پرده به سایت پرده مدرن مراجعه کنید.

فهرست مطالب

  1. پرده برقی چیست؟
  2. کاربرد انواع پرده برقی
  3. انواع پرده برقی با توجه به سیستم حرکتی
  4. مزایا استفاده از انواع پرده برقی
  5. قیمت انواع پرده برقی
  6. کلام پایانی

پرده برقی چیست؟

پرده های برقی نوعی پرده هوشمند یا به اصطلاح پرده اتوماتیک می باشند. این نوع پرده ها دارای یک موتور الکتریکی هستند، که درون قاب پرده قرار دارد. موتور الکتریکی جز اصلی یک پرده های برقی به شمار می آید. انواع پرده برقی از نظر سیستم حرکتی آن در گروه های متفاوتی وجود دارد. همچنین در این نوع پرده اصلا نگران تنوع پرده نباشید. معمولا برای تمام نمونه های پرده می توان از این فناوری استفاده کرد. اما چیزی که برای افراد بسیار مهم است، قیمت این محصول می باشد. همه افرادی که قصد خرید این نوع پرده را دارند به دنبال استعلام قیمت نمونه های مختلف آن هستند. برای استعلام قیمت پرده شید اداری برقی و یا انوع مختلف پرده برقی می توانید به سایت فروشگاهی پرده مدرن نیز مراجعه کنید و از میزان قیمت پرده زبرا اداری برقی  و سایر نمونه ها مطلع شوید.

 

پرده-برقی-چیست؟

 

کاربرد انواع پرده برقی

پرده های برقی در مکان های بسیاری کاربرد دارند. به ویژه در مکان هایی که دسترسی به پرده برای شما آسان نمی باشد. در این زمان است که ریموت پرده به کمک شما می آید. امروزه در مکان ها و فضا های مختلف شاهد استفاده از انواع پرده برقی می باشیم. معمولا انسان ها از آسان نمودن کار ها لذت می برند و استفاده از ریموت برای جمع کردن پرده بسیار جذاب تر از جمع کردن آن با کمک نیرو دست می باشد.

انواع پرده برقی با توجه به سیستم حرکتی

پرده های برقی از نظر سیستم الکتریکی در دوگروه پرده برقی بالا رو و پرده برقی کناره رو قرار دارند. هر کدام از این نمونه ها دارای ویژگی هایی می باشد که با توجه به آنها می توانید بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

پرده برقی بالا رو

پرده برقی بالا رو که آن را با نام پرده برقی عمودی هم می شناسند؛ نمونه ای از پرده های برقی می باشد که به صورت عمودی حرکت می کند. یعنی در زمان جمع کردن و با باز کردن پرده او به سمت بالا یا پایین حرکت می کند. این نوع پرده برقی بیشتر در مکان هایی همچون مراکز تجاری، بیمارستان ها، هتل ها، قطار، فروشگاه و … نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

پرده برقی کناره رو

پرده برقی کناره رو نوع دوم از این پرده های جذاب می باشد. این نمونه پرده نیز دارای دو گروه می باشد و این بستگی به مدل پرده شما دارد. پرده برقی یک طرفه و دو طرفه دو نمونه پرده اتوماتیک کناره رو می باشند، که در نمونه یک طرفه پرده از یک طرف جمع یا باز می شود و در نمونه پرده دو طرفه این روند از دو طرف انجام می گیرد.

مزایا استفاده از انواع پرده برقی

سهولت در استفاده

پرده های برقی روش استفاده بسیار آسانی دارند و فقط با فشوردن یک کلید می توانید پرده را جمع و یا باز کنید. دیگر نیاز نیست برا تنظیم کردن نور از جایتان بلند شوید فقط کافی است با استفاده از ریموت این کار را انجام دهید.

افزایش امنیت

برای افرادی که در منزل کودک و یا حیوان خانگی دارند؛ امینت آنها در الویت قرار دارد. معمولا پرده ها دارای یک زنجیر آویزان جهت جمع کردن پرده ها می باشن، که این می تواند برای کودکان جذاب باشد و درهنگام بازی و کشیدن آن به خود آسیب بزند. استفاده از پرده برقی این مشکل را نیز حل می کند و جای نگرانی برای شما باقی نمی گذارد.

زیبایی ظاهری

ظاهر و استایل پرده های برقی به صورت مدرن و جذاب طراحی شده است. این می تواند به زیبایی و شیک بودن فضای شما نیز کمک کند.

تنظیم نور فضا

با استفاده از پرده های برقی می توانید به راحتی میزان نور فضای خود را کنترل کنید و در روز از نور طبیعی بهترین بره را ببرید.

 

مزایا-استفاده-از-انواع-پرده-برقی

 

قیمت انواع پرده برقی

همانطور که اشاره شد پرده های برقی دارای انواع مختلفی می باشند. مثل پرده شید برقی، پرده زبرا برقی و … . از همین رو قیمت پرده برقی با توجه به نوع پرده می تواند متفاوت باشد. علاوه بر این مورد فاکتور های دیگری نیز وجود دارند که بر میزان قیمت پرده برقی تاثیر گذار می باشند. به طور مثال ابعاد پرده انتخاب شده یک فاکتور اصلی در تعیین قیمت این نوع پرده خواهد بود. نوع موتور استفاده شده برای پرده برقی نیز یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر قیمت آن است. این عوامل نیز در افزایش و یا کاهش قیمت پرده برقی انتخابی شما نقش دارند.

کلام پایانی

پرده های برقی نسل جدیدی از پرده ها می باشند که مزیت ها و کاربرد های بسیاری دارند. این نمونه پرده ها دارای تنوع بالایی هستند و می توان با در نظر گرفتن دکوراسیون و فضای خود یکی از بهترین آنها را انتخاب و خریداری نمود. پرده های برقی می توانند فضای شما را به یک فضای مدرن و شیک تبدیل کنند. همچنین این نوع پرده ها کار را برای شما آسان می کنند و دیگر نیاز نیست برای تنظیم نور اتاق از جای خود بلند شوید و یا با نیروی دست پرده راتنظیم کنید. بلکه می توانید از هر جایی با زدن دکمه ریموت تنظیم نور اتاق را انجام دهید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.