09001637000
02166270068

واحد مشاوره و فروش

بهترین جنس آستر پرده شید

فهرست مطالب

بهترین-جنس-آستر-پرده-شید

یکی از نکاتی که زمان خرید پرده پارچه‌ای باید به آن توجه شود، انتخاب آستری پرده است. آسترها یکی از عناصر مهم و موثر در زیبایی و استحکام پرده هستند که وجود آن‌ها برای بالا بردن عمر پرده لازم است. این پارچه ممکن است ساده یا طرح‌دار باشد. بهترین جنس آستر پرده شید وابسته به نیازها و ترجیحات شما است. زیرا انتخاب درست آستری، باعث می‌شود پرده شما بهتر به نظر برسد.

پرده شید یکی از انواع پرده‌های مدرن، شیک و کاربردی است که زیباترین دیزاین را با کمترین تجهیزات و هزینه، در اختیار شما می‌گذارد. برخلاف پرده‌های سنتی، نصب این پرده‌ها راحت بوده و در دو مدل دستی و موتوری (با ریموت کنترل) به بازار ارائه می‌شوند. پرده‌های شید برای مصارف مختلفی مانند پرده شید اداری، پرده دابل شید یا پرده شب و روز مناسب پذیرایی و پرده زبرا اداری تولید شده‌اند. در ادامه به معرفی جدیدترین مدل پرده هر یک از عناوین فوق می‌پردازیم. شما می توانید جدیدترین مدل پرده برای پذیرایی و شرکت را از سایت پرده مدرن خریداری کنید.

تلفن: ۰۲۱۶۶۲۷۰۰۶۸

فهرست مطالب

  • انواع پرده شید
  • انواع پارچه آستری پرده شید
  • مزایای پرده شید
  • سخن پایانی

انواع پرده شید

پرده شيد از متریال مختلفی مشابه پنبه، کتان، ابریشم، پلی استر، بامبو و… ساخته می‌شود. هر کدام از این متریال‌ها، دارای شفافیت مختلفی است. در صورت کم بودن ضخامت، پرده شفاف‌تر است و نور بیشتری وارد فضا می‌شود. در صورت ضخیم بودن نیز، نور ورودی به محیط کاهش یافته و در مواردی مانند پرده دبل شیت، کاملا مسدود خواهد شد.

 

انواع-پرده-شید

 

پرده شید ساده

این نوع از پرده‌ها، عموما از یک پارچه سفید، کرم یا رنگی و یک زنجیر برای جمع و باز کردن تشکیل شده‌اند. پارچه‌ی مورد مصرف برای این پرده، از کتان و پلی استر تولید شده ‌است. شیدهای ساده‌ای که دارای رنگ‌های روشن هستند، تا  %80 مانع از عبور نور خورشید می‌شوند. شید تکی نسبت به شید دبل، ارزان‌تر بوده و مقرون به صرفه است. بهره گیری از این نمونه به عنوان پرده شید اداری  Office shade curtain رایج است.

پرده شید زبرا

Office zebra curtain یا پرده زبرا ، یکی از محبوب‌ترین مدل‌های شید بوده و ترکیبی از پرده شید رول و پرده کرکره‌ای است. این مدل پرده از دو لایه پارچه تشکیل شده‌ است. لایه‌ها به طور متناوب از مواد شفاف و جامد ساخته می‌شوند که به شما امکان کنترل میزان نور ورودی به اتاق را می‌دهند. یکی از کاربردهای متداول شید زبرا، استفاده به عنوان پرده زبرا اداری است.

پرده دابل شید

پرده دابل شید که به آن پرده دو مکانیزم یا پرده شب و روز هم اطلاق می‌شود، جزو مدرن‌ترین و جدیدترین مدل پرده‌ است. در مناطقی با آب و هوای گرم و خشک، باید از پرده‌هایی که در مقابل تابش مستقیم نور خورشید مقاوم هستند، استفاده شود. از این رو شیدهای دبل برای این مناطق، مخصوصا در فصل تابستان، گزینه بسیار مناسبی هستند. این پرده‌ها از بور شدن وسایلی مانند مبلمان، کفپوش و سایر اکسسوری‌ها جلوگیری می‌کنند. به همین دلیل است که دابل شید را به عنوان پرده شب و روز مناسب پذیرایی یا Day and night curtain suitable for reception می شناسند.

انواع پارچه آستری پرده شید

بهترین جنس آستر پرده شید، پارچه کتان است که در رنگ‌بندی متنوع عرضه می‌شود. البته اکثر مواقع، رنگ‌های سفید و کرم مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر آستری‌ پرده از جنس کتان باشد، به خوبی جلوی نور خورشید را گرفته و ظاهری لوکس‌تر به پرده رویی می‌بخشد. پارچه پلی استر نیز، به عنوان پارچه آستری، بسیار پرکاربرد است. پلی استر از الیاف مصنوعی تولید شده و مقاومت بالایی دارد و از همه مهم‌تر، به راحتی چروک نمی‌شود. آستری‌هایی که از جنس پلی استر هستند، مقرون به صرفه بوده و با توجه به وزن سبکی که دارند، بسیار کاربردی هستند. این پارچه دارای مزایایی مانند مقاومت در برابر چروک، کپک و رطوبت است و رنگ‌بندی متنوعی دارد.

همچنین بهترین جنس آستر پرده شید شب و روز، پارچه بلک اوت (Blackout)یا خاموش‌کننده نور است. این نوع پارچه، به طور خاص، برای قطع کامل نور طراحی شده‌ است. علاوه بر آن دارای پوشش آلومینیومی‌ است که همراه با لایه داخلی متراکم، می‌تواند ورود نور به اتاق را به شکل کامل مسدود کند. با استفاده از پارچه بلک اوت، می‌توانید فضا را به طور کامل تاریک کنید. درست مثل این‌که یک دیوار جلوی پنجره قرار دهید. این ویژگی برای مکان‌هایی مثل اتاق‌ خواب، اتاق‌ کودک، اتاق سینمای خانگی، اتاق کنفرانس و هر جایی که نیاز به کنترل کامل نور دارد، فوق‌العاده است.

 

انواع-پارچه-آستری-پرده-شید

 

مزایای پرده شید

یکی از مشخصه‌های مهم پرده شید، طراحی ساده آن است. این نوع پرده، ظاهری تمیز و زیبا در خانه ایجاد می‌کند. به طوری که خانه‌های مدرن، به‌ راحتی می‌توانند از پرده شید بهره‌مند شوند. اگر به طراحی مینیمالیستی علاقه‌ دارید، پرده شید بهترین انتخاب برای منزل شما است. در ادامه مزایایی را ذکر می‌کنیم که بهترین جنس آستر پرده شید باید داشته باشد.

  • سبب حفظ حریم خصوصی می‌شود: در صورت استفاده از پرده‌های شفاف نظیر پرده حریر یا توری، نگرانی درباره حریم خصوصی بیشتر می‌شود. در بسیاری از مواقع ممکن است استفاده از شید، این مشکل را رفع کند.
  • مشابه عایق عمل می‌کند: اندک ضخامتی که یک لایه آستر پرده ایجاد می‌کند، می‌تواند به روی گرم شدن فضای اتاق اثرگذار باشد. بخصوص در مناطق سرد و زمانی که گرمای زیادی در فضای اتاق ایجاد نمی‌شود.
  • جلوی ورود نور را می‌گیرد: آستری پرده عموما یک لایه ضخیم است که نور از آن عبور نمی‌کند. این لایه می‌تواند جلوی شدت ورود نور را بگیرد. بنابراین، در عین حال که نور طبیعی در خانه وجود دارد، شدت آن کمتر شده‌است.
  • قابلیت چاپ عکس دارد: شما می‌توانید بر روی پرده شید تصویر چاپ کنید. به آسانی می‌توان تصاویر و یا لوگو را بر روی پرده شید، مانند یک قاب عکس چاپ نمود. امکان اینکه بتوانید هر دو سوی این پرده تصویر چاپ کنید، وجود دارد. این پارچه‌ها قابل استفاده در مغازه یا داخل ویترین بوده و هر دو طرف آن قابل دید است.

 

مزایای-پرده-شید

 

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی بهترین جنس آستر پرده شید  و The latest curtain model پرداختیم. آستری پرده می‌تواند طول عمر پرده را افزایش دهد. پرده شید از جنس تور و پارچه بوده و ساختار آن به صورتی است که پارچه و تور، به حالت موازی و راه راه کنار هم قرار گرفته‌اند. در واقع این موضوع، موجب مهم‌ترین ویژگی این پرده شده ‌است. این مشخصه باعث گردیده است تا کنترل مقدار نور وارد شده به محیط برای افراد مهیا شود و از آسیب به وسایل جلوگیری شود. این پرده‌ها شکل‌های متنوعی دارند و در موقعیت‌های ساده و مدرن استفاده می‌شوند. همچنین امکان چاپ تصویر روی این پرده‌ها وجود دارد. شما می‌توانید از میان انواع پرده شید، مناسب‌ترین را با توجه به جنس پرده و بودجه‌ای که در نظر دارید، انتخاب کنید.

تلفن: ۰۲۱۶۶۲۷۰۰۶۸

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.