09001637000
02166270068

واحد مشاوره و فروش

دکوراسیون ویلا مدرن و لاکچری

فهرست مطالب

دکوراسیون ویلا مدرن و لاکچری

پرده یکی از اجزای دکوراسیون هر فضایی می باشد و همه افراد برای منزل خود به دنبال یک پرده مدرن و لاکچری هستند. اما انتخاب پرده کار آسانی نیست و لازم است قبل از انتخاب پرده برای منزل خود، اطلاعاتی درباره انواع پرده کسب کنید. در این مقاله قصد داریم شمارا با انواع پرده مناسب ویلا مدرن و لاکچری آشنا کنیم. پرده های مدرن از نظر ظاهری تفاوت زیادی با پرده های قدیمی ندارند و شما با توجه به سلیقه و دکوراسیون ویلا خود می توانید بهترین آنها را انتخاب کنید.

انتخاب یک پرده خوب می تواند فضای شما را جذاب و لاکچری کند و حال خوبی را برای افرادی که در آنجا حضور دارند به ارمغان بیاورد. اگر می خواهید یک پرده مدرن و درجه یک داشته باشید دو مورد وجود دارد که باید همیشه در نظر داشته باشید؛ اول اینکه زیبایی در سادگی است پس دست از تلاش برای پیدا کردن یک پرده شلوغ بارنگ های زننده بردارید و به دنبال طرحی ساده و شیک با رنگ های خنثی باشید. مورد بعدی این است که سعی کنید پرده انتخابی شما مدرن و جدید باشید؛ چرا که پرده های مدرن تمام خواسته هایی که شما از یک پرده خوب دارید را برآورده می کنند. برای مثال این نوع پرده ها اجازه ورود نور را به منزل شما می دهند و در عین حال فضای خصوصی شمارا حفظ می کنند.

برخی افراد فکر می کنند به دلیل داشتن طراحی خاص دکوراسیون ویلا دیگر نیازی نیست برای آن به دنبال پرده باشند، که باید بگویم این کاملا اشتباه است. پرده جز واجبات هر دکور است و برای حفظ حریم خصوصی منزل ضروری است. علاوه بر اینها پرده برای ویلا کاربرد های دیگری نیز دارد مانند مراقبت از وسایل در برابر نور مستقیم خورشید و باعث می شود گرد غبار کمتری وارد شود و بر روی وسایل ویلا شما بنشیند و حتی وقتی شما حضور ندارید پوششی است که درصد سرقت از ویلا شمارا پایین می آورد.

برای مشاهده قیمت و خرید پرده ویلا و منزل جدید و شیک می توانید به سایت پرده مدرن مراجعه کنید.

 

دکوراسیون ویلا مدرن و لاکچری
دکوراسیون ویلا مدرن و لاکچری

 انواع پرده مناسب دکوراسیون ویلا مدرن و لاکچری

  • پرده شید تک مکانیزم

پرده شید که به پرده رولی هم معروف است از یک لایه پارچه تشکیل شد است که به صورتی رولی باز و بسته می شود. از مزایا این نوع پرده می توان به سادگی، نصب آسان و قیمت مناسب اشاره کرد. پرده شید علاوه بر ویلا ها برای مکان هایی که پنجره های زیادی دارند نیز پیشنهاد می شود. یکی دیگر از مزیت های این نوع پرده قابلیت چاپ روی آنهاست یعنی اگر طرحی روی پرده بخواهید می توان روی آن چاپ کرد.

نوع دیگری از پرده های مدرن، پرده دو مکانیزم است. این نوع پرده را به پرده روز و شب هم می شناسند. پرده دو مکانیزم دارای دوبخش است یعنی یک آستر و یک لایه توری روی آن که قابلیت حرکت دارند. شما می توانید با حرکت هر کدام از دو بخش این پرده به حالت دلخواه برسید و برای پنجره های بزرگ پذیرایی و ویلا مناسب ترین انتخاب است. با توجه به دو لایه بودن پرده مکانیزم،این نوع پرده می تواند یک انتخاب مناسب باشد و در هر فصلی یک عایق مناسب در برابر سرما و گرما باشد. نصب این نوع پرده نیز آسان است و مانند سایر پرده ها نگرانی مشکلات نصب پرده را ندارید. لازم به ذکر است که نوع کنترلی پرده های مکانیزم نسل جدیدی هستند که از محبوبیت زیادی برخوردارند.

شما عزیزان می توانید برای خرید پرده شید مکانیزم و یا اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما در بزرگترین فروشگاه پرده مدرن ارتباط بگیرید: 0900163700002166270068

نوع دیگری از پرده ویلا، پرده زبرا است که طرفداران خاص خود را دارد. این پرده دولایه و راه راه است که با سلیقه شما می تواند از جنس متناسب با سلیقه شما تور و یا پارچه ای باشد. لایه های پرده زبرا چرخشی هستند و با چرخش آنها می توانید نور فضا را تنظیم کنید. شما می توانید این نوع پرده را با هر طرح و رنگی سفارش دهید و دلیل محبوبیت این نوع پرده هم تنوع طرح و رنگ آن است.

 

دکوراسیون ویلا مدرن و لاکچری
دکوراسیون ویلا مدرن و لاکچری
  • پرده پانچ

نمونه پرده دیگری که قصد معرفی آن را داریم پرده پانچ است. این نمونه نیز نصب راحتی دارد و فقط کافی است حلقه های آن را در چوب پرده قرار دهید. علاوه بر نصب آسان زیبایی آن هم قابل ستایش است و بیشتر برای پنجره هایی که در دسترس هستند و از آنها بیشتر استفاده می کنید کاربرد دارند.

تنوع طرح و رنگ پرده ویلا بسیار زیاد است به طوری که هر نوع سلیقه و نیازی را پوشش می دهد. بهتر است پرده انتخابی شما طوری باشد که بتوانید از نور طبیعی و منظره ویلای خود استفاده کنید و در عین حال حریم خصوصی شما حفظ شود. پیشنهاد ما این است که به دنبال پرده با قیمت بالا نباشید زیرا به دلیل این که اغلب ما فقط در ایام تعطیلات به ویلا خودر سر میزنیم گزینه اقتصادی نیست.

نتیجه

شاید در نگاه اول انتخاب یک پرده برای ویلا کار راحتی به نظر بیاید؛ اما وقتی برای خرید اقدام می کنید با مشکلاتی روبرو می شوید. پس برای اینکه بتوانید مشکلات را در هنگام خرید پشت سر بگذارید لازم است قبل از اقدام برای خرید اطلاعاتی کسب کنید. ما سعی کردیم هر آنچه که باید بدانید را در این مقاله ذکر کنیم تا راهنمای شما در هنگام خرید باشد. و از همه مهمتر این است که بدانید هدف اصلی شما از نصب پرده چیست و چه پرده ای مناسب ویلا و دکوراسیون شما است. دوام و کیفیت پرده ویلا نیز مهم است و در انتخاب جنس پرده نیز باید دقت کرد.

سوالات متداول

کدام پرده ها مناسب ویلا مدرن می باشند؟

پرده شید مکانیزم و دو مکانیزم به دلیل ریموت بودن این پرده می تواند نیاز شما را برای ویلا و خانه شما برطرف نماید

کدام نوع پرده ویلایی عایق سرما و گرما است؟

پرده دو مکانیزم دارای دوبخش است یعنی یک آستر و یک لایه توری روی آن که قابلیت حرکت دارند. شما می توانید با حرکت هر کدام از دو بخش این پرده به حالت دلخواه برسید. باتوجه به دو لایه بودن پرده مکانیزم،این نوع پرده می تواند یک انتخاب مناسب در هر فصلی باشد.

از کجا می توانیم این پرده مکانیزم خریداری کنیم؟

شما می توانید با پرده مدرن تماس بگیرید و پرده مورد نظر خود را سفارش دهید و با مناسب ترین قیمت خریداری نمایید.

5/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.