09001637000
02166270068

واحد مشاوره و فروش

شست و شو پرده دو مکانیزم

فهرست مطالب

شست-و-شو-پرده-دو-مکانیزم

پرده هر مکان نقش اساسی در ظاهر آنجا دارد، بنابراین روش نگهداری و شست و شو پرده ها بسیار مهم می باشد. پرده دومکانیزم نمونه ای از پرده های مدرن و شیک می باشد. از ویژگی های این پرده می توان به توانایی کنترل نور و محافظت از حریم خصوصی فضای شما اشاره کرد. پرده دو مکانیزم دارای دو لایه با جنس پارچه متفاوت می باشد. شست و شو پرده دو مکانیزم یکی از مهم ترین امور برای نگهداری از پرده می باشد. تا حدی می توان گفت شست و شو این نوع پرده آسان می باشد و شما می توانید در خانه آن را به راحتی بشویید.

فروشگاه پرده مدرن دارای جدیدترین مدل پرده 1403 می باشد و نیاز هر نوع سلیقه ای را برآورده می کند. شما می توانید هر نوع پرده ای عبارت اند از پرده شید اداری، پرده زبرا اداری و … نیز در سایت فروشگاهی پرده مدرن مشاهده کنید و بهترین نمونه را خریداری نمایید.

فروشگاه اینترنتی پرده مدرن جدیدترین مدل های پرده شید دو مکانیزم اداری و همچنین پرده شید اداری با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت را داشته و شما می توانید انواع پرده مدرن را از سایت ما خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد قیمت و نحوه سفارش تماس بگیرید.

تلفن: ۰۲۱۶۶۲۷۰۰۶۸

پرده دومکانیزم چیست؟

در ابتدا بهتر است اطلاعاتی راجب پرده دو مکانیزم داشته باشید. پرده های دومکانیزم نمونه از از جدیدترین مدل پرده می باشد. این پرده دارای دو لایه می باشد که جنس آنها باهم تفاوت دارد.

پرده دو مکانیزم قابلیت کنترل نور را دارد و شما می توانید هم در روز و هم درشب نور فضای خود را تنظیم کنید. به همین دلیل این نوع پرده را با نام پرده دو مکانیزم می شناسند. این پرده دارای تنوع طرح و رنگ بالایی می باشد و شما می توانید متناسب با هر فضایی از این نوع پرده داشته باشید.

 

پرده-دومکانیزم-چیست؟

 

راهنمای شست و شو پرده دومکانیزم

قبل از شستن پرده بهتر است اطلاعات کافی راجب جنس پارچه پرده داشته باشید تا با شست و شو نادرست به پارچه پرده آسیب نزنید. برخی از پرده ها و پارچه ها دارای روش شست و شو متفاوتی می باشند و اگر به صورت درست شسته نشوند دچار آسیب خواهند شد.

شست و شو پرده به صورت نادرست ممکن است به پرده آسیب بزنید و شکل و ظاهر پرده دیگر به خوبی قبل نباشد. مراحل شست و شو پرده دو مکانیز به شکل زیر می باشد.

جدا کردن لایه ها

همان طور که قبلتر به این موضوع اشاره شد؛ پرده های دو مکانیزم دارای دو لایه می باشند. برای شست و شو این پرده لازم است لایه های آن را از هم جدا شوند. جدا کردن لایه های پرده از یکدیگر سبب شست و شو بهتر آنها می شود. با این کار می توانید پرده را به صورت اصولی و درست شست و شو دهید و به افزایش طول عمر پرده کمک کنید.

شست و شو لایه پارچه ای

مرحله بعدی شست و شو لایه های پارچه ای پرده می باشد. در این مرحله باید لایه های جدا شده پرده را با مواد شوینده مناسب بشویید. منظور از مواد شوینده مناسب، شوینده هایی است که غیر اسیدی و بدون آنزیم باشند.

خشک کردن

مرحله پایانی خشک کردن پرده دو مکانیزم می باشد. این مرحله نیز دارای اهمیت بالایی می باشد. چرا که اگر پرده به صورت نادرت خشک شود دچار آسیب دیدگی می شود و دیگر ایستایی خوبی ندارد. پس از شست و شو پرده آن را در سطح صافی قرار دهید تا به خوبی خشک شود. قبل از اینکه برای نصب پرده اقدام کنید از خشک بودن کامل آن مطمعن شوید.

 

راهنمای-شست-و-شو-پرده-دومکانیزم

 

نکات مهم هنگام شست و شو پرده

در هنگام شست و شو پرده دو مکانیزم رعایت برخی نکات مهم و ضروری است. شست و شو مکرر پرده ها سبب می شود عمر آنها کوتاه شود. به همین دلیل بهتر است پرده ها را به صورت مرتب تمیز کنید تا نیاز به شست و شو زیاد نباشد. نکته بعدی که بسیار مهم است استفاده از شوینده مناسب برای پرده ها می باشد. شوینده های نامناسب ممکن است به پرده دومکانیزم شما آسیب بزند.

برای خشک کردن پرده آن را در محیطی قرار دهید که هوا به اندازه کافی وجود داشته باشد؛ و در آخر به این نکته توجه کنید در هنگام نصب پرده، پرده دو مکانیزم به خوبی خشک شده باشد.

تاثیر نوع شست و شو برعمر پرده

روش شست و شو پرده دو مکانیزم بسیار مهم می باشد و با طول عمر پرده رابطه مستقیم دارد. شست و شو پرده بسیار مهم می باشد و هر چند وقت یکبار ضروری است. اما اگر شست و شو به صورت درست و اصولی انجام نگیرد ممکن است به پرده آسیب برسد و طول عمر آن کاهش یابد.

  • شست و شو درست و اصولی و داشتن برنامه مناسب برای شست و شو پرده دومکانیزم به کیفیت و افزایش طول عمر آن نیز کمک می کند.
  • برای شست و شو و تمیز کردن پرده دو مکانیزم از بخارشو و ماشین لباسشویی استفاده نکنید.
  • استفاده از شوینده مناسب نقش اساسی در حفظ پرده دومکانیزم دارد. شوینده هایی که اسیدی هستند و دارای آنزیم هستند برای شستن پرده مناسب نمی باشند.
  • خشک کردن صحیح نیز بسیار حائز اهمیت می باشد و می تواند عمر پرده دو مکانیزم را افزایش دهد.

نتیجه

پرده های دو مکانیزم یکی از انواع جدیدترین پرده ها می باشند. شستشو پرده های دو مکانیزم بسیار حائز اهمیت می باشد و با افزایش طول عمر آنها رابطه مستقیم دارد. شست و شو این پرده به صورت اصولی بسیار راحت می باشد و شما می توانید در منزل هم این کار را انجام دهید. فقط کافی است به نکات گفته شده در این مقاله توجه کنید و در هنگام شست و شو پرده دو مکانیزم آنها را رعایت کنید. سعی کنید از شوینده های مناسب برای شست و شو این نوع پرده ها استفاده کنید و برای خشک شدن آنها را در یک سطح صاف قرار دهید. تا پرده ها به صورت کامل خشک نشده اند برای نصب آنها عجله نکنید. سایت فروشگاهی پرده مدرن دارای تنوع بالایی از طرح و رنگ پرده های دو مکانیزم می باشد و نیاز هر نوع سلیقه و نیازی را بر طرف می کند. این نوع پرده جز مدرن ترین انواع پرده می باشد و هر نوع فضایی را به یک محیط شیک و دلباز تبدیل می کند.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.