09001637000
02166270068

واحد مشاوره و فروش

پرده زبرا برای سالن پذیرایی

فهرست مطالب

پرده-زبرا-برای-سالن-پذیرایی

سالن پذیرایی به دلیل رفت آمد زیاد تاثیر زیادی بر روی زیبایی نهایی خانه دارد. برای افرادی که سبک طراحی مدرن در خانه دارند، پرده زبرا برای سالن پذیرایی انتخاب بسیار مناسبی است. پرده زبرا یک مدل مدرن از پرده است که برای خانه ها با متراژ کوچک مناسب است.

پرده یکی از وسایل مهم در طراحی دکوراسیون خانه محسوب می شود. نور سالن پذیرایی را می توان با کمک پرده کنترل کرد و زیبایی آن را افزایش داد. پرده زبرا علاوه بر زیبایی منحصر به فردی که دارد بسیار مناسب تنظیم دما و نور خانه می باشد. پرده های زبرا زیر مجموعه پرده شید می باشند.

برای مشاهده جدید ترین مدل پرده زبرا برای پذیرایی و بررسی و قیمت پرده زبرا جدید 1403 به سایت پرده مدرن مراجعه کنید.

تلفن: ۰۹۰۰۱۶۳۷۰۰۰ / ۰۲۱۶۶۲۷۰۰۶۸

پرده زبرا چیست؟

پرده زبرا یکی از جدیدترین مدل های پرده ایست که وارد بازار شده است. در این مدل از پرده نوار های پارچه ای به صورت راه راه و افقی کنار هم قرار گرفته است. دلیل نام گذاری این پرده به عنوان زبرا همین راه راه بودن طرح آن است.

این مدل پرده بسیار مناسب فضا های کوچک است و باعث می شود خانه بزرگ تر به نظر برسد. این مدل پرده از جنس تور، ساتن، پلی استر و یا پارچه حریر می باشد و به صورت ساده و طرح دار موجود است.

کنترل نور و حریم خصوصی را می توان با کشش تغییر وضعیت پرده فراهم می کرد تا نوارهای شفاف و پشت پوش را به طور متناوب تغییر دهید. نوارهای پشت پوش را برای حفظ حریم خصوصی روی هم قرار می گیرند. همچنین می توانید کل پرده زبرا را به سمت بالا بچرخانید تا دیدی کاملاً بدون مانع داشته باشید.

 

پرده-زبرا-چیست؟

مدل پرده زبرا برای پذیرایی

رنگ ها و طرح های متنوع پرده زبرا باعث شده تا مناسب با هر مدل دکوراسیون سالن پذیرایی باشدو البته خانه هایی که در آن از سبک کلاسیک استفاده شده و مبلمان و سرویس چوب آن ها سلطنتی است باسد در انتخاب پرده زبرا برای سالن پذیرایی خود بسیار دقت کنند چون ممکن است به سبک خانه جور نباشد و چشم نواز نشود.

پرده زبرا مناسب پذیرایی

شاید فکر کنید پرده زبرا بیشتر مناسب اتاق خواب و آشپزخانه باشد اما اگر سبک های امروزی طراحی خانه استفاده می کنید، پرده زبرا مناسب سالن پذیرایی شما می باشد. این مدل از پرده علاوه بر زیبایی کخ به سالن می دهد، باعث بزرگ دیده شدن پذیرایی می شود. پرده زبرا حریم شخصی خوبی نیز ایجاد می کند و با کنترل نور و سایه می توان تنظیم روشنایی سالن را هم انجام داد.

درهنگام خرید پرده بیشتر باید به نوع چیدمان و مدل مبلمان خود نگاه کنید. پرده سالن پذیرایی بییشتر از هر چیز دیگری باید با مبلمان خانه هماهنگ باشد. تنوع بالای پرده زبرا برای سالن پذیرایی باعث شده تا با تمام سلیقه ها جور باشد.

پرده-زبرا-مناسب-پذیرایی

پرده زبرا طرح دار برای پذیرایی

این مدل از پرده طرح و رنگ متنوعی دارد به واسطه همین تنوع می تواند با هر سبکی که شما دوست داشته باشید مطابق شود. تور و پارچه طرح دار کنار هم جلوه زیبایی به این پرده داده است.

جدیدترین مدل پرده زبرا برای پذیرایی استفاده می شود. اگر در سالن پذیرایی خود مبلمان طرح دار دارید و یا اگر همه وسایل ساده و مینیمال است برای جلوه بیشتر می توانید از پرده زبرا طرح دار استفاده کنید.

 

پرده-زبرا-طرح-دار-برای-پذیرایی

قیمت پرده زبرا برای پذیرایی

خرید پرده زبرا محبوبیت زیادی پیدا کرده و افراد زیادی این مدل از پرده را برای خانه خود انتخاب می کنند. قیمت پرده زبرای برای سالن پذیرایی به موارد زیادی بستگی دارد. کیفیت پرده تاثیر زیادی روی قیمت آن می گذارد. همچنین متراژی که سفارش می دهید باعث افزایش قیمت پرده می شود.

یکی از دلایل محبوبیت این مدل از پرده قیمت مناسب آن است. پرده های کلاسیک پارچه زیادی می برند و باعث می شود گران شود. اما پرده زبرا پارچه کمتری می برد و مقدار زیادی از آن را تور تشکیل می دهد این قضیه باعث کاهش قیمت پرده زبرا شده است.

با انتخاب پرده زبرا با هزینه کم می توانید بهترین انتخاب را برای سالن پذیرایی خود داشته باشید.

 

قیمت-پرده-زبرا-برای-پذیرایی

انواع پرده زبرا

پرده زبرا از بهترین انواع پرده ها با طرح کلاسیک شناخته شده که قابلیت رولی، کرکره‌ای و … را دارد. پرده زبرا انواع مختلفی دارد که بر اساس نیاز و سلیقه خریدار می توان آن ها را تهیه کرد. از انواع این پرده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ساده
  • پلیسه دار
  • طرح دار
  • ترکیبی
  • سیلوئت
  • سه بعدی

بهترین انتخاب برای سالن پذیرایی پردا ساده و پلیسه دار است.

 

انواع-پرده-زبرا

انواع مکانیزم پرده زبرا

پرده زبرا را می توان بر اساس مکانیزم و نوع جمع شدن آن هم طبقه بندی کرد. بر ای اساس پرده زبرا به نوع وجود دارد:

  1. تک مکانیزم
  2. دو مکانیزم یا شب و روز

این دو نوع پرده می توانند هم به صورت دیواری و هم بصورت سقفی نصب شوند.

نکات مهم قبل از خرید پرده زبرا پذیرایی

همانطور که گفته شد مهم ترین ویژگی این نوع از پرده ها قابلیت تنظیم نور فوق العاده ایست که دارند. در هنگام خرید پرده زبرا پذیرایی به این نکته توجه کنید که رول تنظیم پرده به خوبی کار کند تا قسمت پارچه ای و توری به درستی روی هم قرار بگیرند.

برای زمانی که می خواهید فضای خصوصی ایجاد کنید باید قسمت پارچه ای و کلفت پرده زبرا بطور کامل روی تور قرار بگیر تا از عبور هر گونه نور و روشنایی جلوگیری کند.

مزایای پرده زبرا برای سالن پذیرایی

پرده زبرا مزایای زیادیدارد که در طول مقاله نیز گفته شد. این ویژگی های مثبت باعث شده تا افراد زیادی از این پرده در سالن پذیرایی خود استفاده کنند. مهم ترین ویژگی و مزیت پرده زبرا برای سالن پذیرایی، قابلیت فوق العاده تنظیم نور به صورت دلخواه این پرده می باشد.

از دیگر مزایای این مدل می توان به نکات زیر اشاره کرد:

  • دوام و طول عمر بالا در مقایسه با انواع دیگر پرده
  • قابلیت شستشو آسان و سهولت در نگهداری
  • نصب سریع و آسان
  • وزن پایین و جابه جایی راحت آن
  • تنوع در طرح و رنگ
  • امکان تولید در هر اندازه ای
  • تنظیم و کنترل مقدار نور ورودی به محیط
  • ایجاد حریم خصوصی و محدود کردن دید از بیرون
  • مطابق بودن با انواع دکوراسیون
  • تنظیم دما و مدیریت انرژی
  • قابلیت چاپ انواع طرح ها با رنگ بندی مختلف
  • مکانیزم جمع شدن به صورت دستی و با ریموت
  • مناسب و کاربردی برای تمام فضاهای اداری، منزل و …
  • قیمت ارزان و مقرون به صرفه در قیاس با انواع پرده ها به ویژه پرده های سنتی

معایب پرده زبرا

معایب زیادی نمی توان برای پرده زبرا پیدا کرد. فقط اگر مدل آن دوست ندارید و علاقه مند به پرده های سنتی هستید، این مدل در گزینه های خرید شما نیست. افرادی که سبک دکوراسیون کلاسیک را در خانه خود استفاده و اجرا کردند احتمالا پرده زبرا را مناسب برای پذیرایی خود نمی دانند. البته می توانند از این پرده روی اپن آشپز خانه استفاده کنند تا در مواقع لازم فضای پذیرایی را از آشپزخانه جدا کنند.

زمانی که بخواهید پرده را بطور کامل بشویید شاید کمی مشکل ساز باشد. این مدل پرده برای شست و شوی کامل باید قطعات کامل جدا شده و پس از اتمام دوباره با دقت نصب شود. این می تواند مهم ترین عیب این پرده باشد.

کلام آخر

فروشگاه آنلاین فروش پرده شید و زبرا پدره مدرن دارای تنوع بالایی از انواع پرده زبرا می باشد. شما می توانید برای بررسی و خرید پرده زبرا برای سالن پذیرایی به سایت پرده مدرن مراجعه کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.