09001637000
02166270068

واحد مشاوره و فروش

بورس پرده اداری تهران

فهرست مطالب

بورس-پرده-اداری-تهران

هر اداره و دفتر نیاز به پرده مناسب برای آن فضا را دارد، اگر شما هم قصد خرید خرید یک پرده مناسب اداری برای دفتر و شرکت خود هستید و به دنبال بورس پرده اداری تهران هستید در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

پرده اداری مناسب، پرده ای است که علاوه بر زیبایی و جلوه ای که به دفتر کار می دهد باید بتواند کنترل نور و سایه خوبی را هم داشته باشد و همچنین بتواند مقداری جلوی ورود صدای بیرون را به داخل اداره بگیرد. یکی از بهترین گزینه ها برای خرید پرده اداری می تواند پرده شید و پرده زبرا باشد.

اگر قصد خرید پرده اداری را دارید و به دنبال بهترین قیمت پرده می گردید می توانید به سایت پرده مدرن مراجعه کنید و جدیدترین مدل پرده شید اداری 1403 و پرده زبرا اداری مشاهده کنید تا بهترین خرید را داشته باشید. تلفن: ۰۹۰۰۱۶۳۷۰۰۰

بازار پرده اداری تهران

زمانی که بخواهید بک محصول را خریداری کنید ترجیح می دهید آن را از فروشگاه ها و بازار های تخصصی آن تهیه کنید، این موضوع در مورد خرید پرده اداری نیز صدق می کند. فروشگاه پرده مدرن سال ها سابقه در زمینه تولید و فروش انواع پرده را دارد و شما می توانید انواع پرده شید و پرده زبرا اداری را با تنوع بالا از یکی از بورس پرده اداری تهران یعنی سایت پرده مدرن خریداری کنید.

 

بازار-پرده-اداری-تهران

بازار پرده خیابان زرتشت

بازار زرتشت یکی از بورس های خرید پرده و پارچه در منطقه 6 تهران می باشد و تنوع بالایی از انواع پرده را می توان در این بازار مشاهده کرد. مغازه های بازار زرتشت بسیار شیک و مجلل می باشند و رنگ و طرح پرده را در بهترین حالت به نمایش می گذارند.

یکی از نکات مثبت بازار زرتشت این است که می توان انواع پرده را از روی ژورنال های خارجی انتخاب کنید و جدیدترین انواع پرده را از این بازار خریداری کنید. معمولا کسانی که به دنبال پرده های مجلل برای اداره خود هستند به این بازار می آیند و اجناس آن بیشتر برای شرکت های بزرگ با متراژ بالا مناسب است. اگر به دنبال پرده مناسب اداری برای دفتر کار خود هستید و نمی خواهید این پرده فضای زیادی از شرکت را اشغال کند می توانید از سایت پرده مدرن جدیدترین پرده اداری را مشاهده و خریداری کنید. آدرس بازار زرتشت بورس پرده اداری تهران: تهران، خیابان ولیعصر، خیابان زرتشت

 

بازار-پرده-خیابان-زرتشت

بازار پارچه گاندی

یکی دیگر از بورس های پرده اداری تهران بازار بزرگ پارچه گاندی می باشد، این بازار یکی از شلوغ ترین بورس های پرده تهران می باشد و افرادی زیادی از تهران و شهرستان ها به گاندی می آیند تا خرید خود را برای خانه و اداری خود انجام دهد. اما باید گفت که گاندی نسبت به بقیه بازر پرده اداری تهران تعداد مغازه های کمتری دارد و گشت و گذار در آن آسان تر می باشد اما تنوع آن کم تر است.اگر به دنبال تنوع بالای پرده می باشید و می خواهید خیلی آسان و سریع خرید خود را انحام دهید می توانید از فروشگاه پرده مدرن خرید خود را انجام دهید.

آدرس: تهران، خیابان گاندی

خیابان مولوی

مولوی یکی از نام آشنا ترین بازارها برای خرید انواع پرده می باشد و اولین گزینه برای خرید پرده می تواند همین بازار باشد. تنوع بالایی از انواع پرده برای خانه و اداره و ویلا و… در خیابان مولوی وجود دارد و مکن است شما را برای خرید پرده اداری گیج کند. یکی از معایب خیابان مولوی در این است که تنوع بالای قیمت و کیفیت را می توان برای یک محصول مشابه در این بازار پیدا کرد و ممکن است قیمت یک مغازه با مغازه دیگر اختلاف بسیار داشته باشد. پس بهتر است اگر قصد خرید از خیابان مولوی را دارید بطور کامل بازار را بگردید و بهترین قیمت و کیفیت را برای پرده اداری پیدا کنید.

خدمات جانبی خرید پرده در خیابان مولوی نیز از قیمت بهتری نسبت به مراکز دیگر مربوط به خرید پرده برخوردار است. بعد از خرید پارچه می توانید با قیمت نسبتاً مناسبی دوخت پرده های انتخابی خود را به خیاطان پرده در همان محل بسپارید.

آدرس: تهرا خیابان مولوی

بازار پرده عبدل آباد

بازار عبدل آباد نیز می تواند یکی از گزینه های مناسب برای خرید پرده اداری تهران باشد، در راسته بازار پرده فروشان عبدل آباد تنوع بالایی از پرده و انواع  پارچه پرده ای را می توانید پیدا کنید. یکی از مشکلات خرید از عبدل آباد این است که ممکن است انواع آماده پرده اداری را نتوانید پیدا کنید و مجبور شوید به طبقات بالایی فروشگاه های این بازار بروید. قبل از خرید و رفتن به بورس پارچه و پرده عبدل آباد مدل پرده اداری خود را در نظر داشته باشید.

خیابان 15 خرداد

در بازار بزرگ تهران و خیابان 15 خرداد نیز می توان تنوع بالایی از پرده را پیدا کرد و یکی از بورس پرده اداری تهران محسوب می شود. در این بازار می توان قیمت عرضه مستقیم پارچه و پرده را پیدا کردو کیفیت بالای پرده را خریداری کرد. به دلیل این که در بازار بزرگ تهران پارچه ها و پرده خیلی مجلل پیدا نمی شود شاید پیدا کردن پرده اداری منلسب راحت تر از بازار هایی مثل مولوی و زرتشت باشد.

 

خیابان-15-خرداد

کلام آخر

در این مقاله سعی شد تا بهترین بورس پرده اداری تهران به شما معرفی شود و بزرگ ترین و متنوع ترین بازار پرده در تهران بررسی شدند. بازار های پرده باید داری تنوع بالا، قیمت مناسب و کیفیت عالی پرده را داشته باشند و در کنار این موارد باید مد جدید پرده را نیز داشته باشند. شاید پیدا کردن فروشگاهی که بتوان در آن تمام ویژگی های بالا را داشته باشد بسیار مشکل باشد، اما در فروشگاه اینترنتی پرده مدرن می توانید همه آن ها را یکجا داشته باشید. مشاوران ما در بخش فروش شما را در خریدی بهتر و مطمئن تر همراهی می کنند.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.