09001637000
02166270068

واحد مشاوره و فروش

تفاوت پرده هوشمند با برقی

فهرست مطالب

تعداد زیادی از مردم واژه های برقی و هوشمند را به جای یکدیگر در مورد پرده استفاده می کنند اما این دو باهم یکسان نیستند. در این مقاله سعی شده تا تمامی تفاوت پرده هوشمند با برقی بررسی شود تا شما نیز متوجه این تفاوت ها بشوید.

پرده شید و پرده زبرا از مدل های جدیدی هستند که از تکنولوژی روز برای تولید آن ها استفاده می شود. می تواند پرده شید را هوشمند و یا برقی طراحی کرد تا کارایی آن بالاتر رود. برای اطلاع از قیمت پرده شید اداری با طرح دلخواه و پرده زبرا اداری جدید 1403 می توانید به سایت پرده مدرن مراجعه کنید.

پرده برقی

اصطلاح “پرده برقی” قبلاً به شما می گوید که انتظار چه چیزی را داشته باشید. این پرده ها دارای یک موتور الکتریکی برای باز یا بسته شدن هستند. البته مزیت بزرگ این کار این است که دیگر نیازی به تنظیم دستی آن نیست، اما برقی بودن آن به این معنا نیست که همه چیز اتوماتیک است.

پرده های برقی وجود دارد که می توانید با یک دستگیره یا یک دکمه کار کنید. این بدان معنی است که ابتدا باید از جای خود بلند شوید تا آنها را کار کنید. آنها ممکن است برقی باشند، اما خودکار نیستند.

 

پرده-برقی

پرده برقی چطور کار می کند؟

پرده برقی یا موتوری به این معنی است که پرده ها توسط یک موتور الکتریکی کار می کنند. این کار را می توان به روش های مختلفی انجام داد: موتور می تواند با باتری های یکبار مصرف یا قابل شارژ تغذیه شود یا سیم کشی ثابتی داشته باشد. می توانید پوشش های پنجره را با استفاده از کنترل از راه دور، سوئیچ دیواری یا دکمه فشاری کار کنند.

پرده هوشمند

پرده های هوشمند نیز توسط موتورهای الکتریکی هدایت می شوند، اما طوری برنامه ریزی شده اند که به طور خودکار عمل کنند. می توانید با استفاده از یک هاب هوشمند ادغام شده با پرده های هوشمند خود دستوراتی را برای این کار تنظیم کنید. این هاب به شبکه وای فای شما متصل است و به شما امکان می دهد از طریق یک برنامه در تلفن هوشمند یا تبلت خود یا حتی با دستیار صوتی مانند Alexa یا Google Home، پرده های خودکار را کنترل کنید. تصور کنید که می توانید به سادگی از یک فرمان صوتی برای بستن پرده شید و یا پرده زبرا خود استفاده کنید.

شما می توانید پرده های هوشمند را طوری برنامه‌ریزی کنید که پرده‌ها را در زمان‌های خاص باز و بسته شوند و به شما این امکان را می‌دهد که آن را به طور خودکار با نیازهای خود برای کنترل نور و دما و همچنین امنیت و حریم خصوصی مطابقت دهید.

پرده-هوشمند

پرده هوشمند چگونه کار می کنند؟

می توان از برنامه مثل Motionblinds برای کنترل و تنظیم پرده های شید و زبرا استفاده کرد. پل وای فای و برنامه با هم امکانات بی پایانی را برای کارکرد سریع و آسان همه چیز از طریق تلفن هوشمند، تبلت یا دستیار صوتی ارائه می دهند. حتی برنامه‌نویسی و خودکار کردن آنها آسان است، بنابراین موقعیت پرده شما کاملاً با بیوریتم شما هماهنگ می شود.

با مدل ها، حالت‌ها و تایمرهای از پیش برنامه‌ریزی‌شده‌تان، به راحتی می‌توانید نحوه عملکرد همه آن‌ها را تعریف کنید. نور روز، حفاظت، حریم خصوصی و … شما می توانید این کار را هر طور که می خواهید انجام دهید.

 

پرده-هوشمند-چگونه-کار-می-کنند؟

 

مزایا و معایب پرده هوشمند

پرده های هوشمند موتوری روشی مناسب برای کنترل نور، هوا و دمای خانه شما هستند. آنها را می توان از راه دور از هر جایی کار کرد و به شما امکان می دهد بدون نیاز به ترک تنظیمات لازم را انجام دهید.

با این حال، مزایا و معایبی برای استفاده از آنها وجود دارد که باید قبل از تصمیم به خرید در نظر گرفته شود.

مزایای پرده هوشمند

  • نصب این سیستم آسان است، حتی اگر تجربه فنی نداشته باشید.
  • شما از نصب بی سیم بهره مند می شوید. هیچ کابل برق لازم نیست به سادگی می توان پرده را نصب کرد.
  • پرده‌های برقی هوشمند به شما امکان انتخاب انواع مختلف کنترل را می‌دهند: از طریق برنامه، کنترل کششی یا به صورت اختیاری یک کنترل از راه دور.
  • جفت کردن دستگاه های شما آسان است، صرف نظر از سیستم خانه هوشمند مورد استفاده (Apple HomeKit، Google Home یا Amazon Alexa)، برای کاربران اپل نیازی به هاب نیست.

معایب پرده هوشمند

استفاده از پرده هوشمند می تواند معایبی نیز داشته باشد که مهم ترین آن قیمت بالا این پرده ها و اجرای سیستم خانه هوشمند می باشد. پرده های هوشمند موتوری برای عملکرد صحیح به دستگاه ها و سیستم های سازگار نیاز دارند. اگر خانه شما قبلاً مجهز به فناوری هوشمند نیست، ممکن است نیاز به خرید سخت افزار و نرم افزار اضافی داشته باشید که می تواند به میزان قابل توجهی به هزینه اضافه کند.

پرده‌های هوشمند موتوردار با برق کار می‌کنند و این بدان معناست که شما را در برابر خطر مشکلات فنی باز می‌کند. اگر مشکلی در سیستم پیش بیاید، ممکن است منجر به تعمیر یا تعویض گران قیمت شود.

همیشه لازم نیست تکنولوژی های جدید استفاده کرد اما خرید جدیدترین مدل پرده 1403 می تواند حس خوبی در شما ایجاد کند. برای مشاهده مدل های جدید پرده زبرا و پرده شید برای خانه و ویلا به سایت پرده مدرن سر بزنید. پرده مدرن مدل های متنوعی از پرده برقی را نیز به فروش می رساند.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.