09001637000
02166270068

واحد مشاوره و فروش

تولیدی پرده زبرا تهران

فهرست مطالب

تولیدی پرده زبرا تهران

پرده زبرا

پرده را می توان یکی از اجزای جدا نشدنی در منازل مسکونی و تجاری شناخت. این محصولات در انواع مختلفی در بازار یافت می شوند. انتخاب پرده ای متناسب با دکوراسیون محیط اطراف،علاوه بر ایجاد جلوه ای زیبا، به کنترل نور ورودی به فضا نیز کمک می کند. پرده زبرا (Zebra curtain) یکی از انواع پرده می باشد که طرفداران بسیاری دارد. پرده مدرن، تولیدی پرده زبرا تهران را دارد و در این تولیدی پرده هایی با طرح های زیبا و کیفیت بالا تولید می شود که می توانید بدون واسطه پرده خود را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

اگر شما هم به دنبال یک تغییر اساسی در محیط اطراف خود هستید، تا فضا را زیبا و جذاب نمایید، انتخاب یک پرده با طرح دلخواه، می تواند همان تغییری باشد که در پی آن هستید. جهت خرید پرده زبرا و مشاوره انواع پرده مدرن متناسب با فضای کاربری شما با فروشگاه ۰۹۰۰۱۶۳۷۰۰۰ تماس بگیرید.

 

تولیدی پرده زبرا تهران
تولیدی پرده زبرا تهران

 

کاربرد پرده در منازل

استفاده از پرده در منازل، به ساکنین خانه کمک می‌کند تا حریم خصوصی خود را حفظ کنند و از نگاه‌های بیرونی در امان بمانند. پرده‌ها به ساکنین خانه کمک می‌کنند تا نور و حرارت وارد منزل شده را کنترل کنند و باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی شوند.

این محصولات به عنوان یک عنصر تزئینی در دکوراسیون داخلی منزل استفاده می‌شوند و به زیبایی و شکوه ظاهر منزل کمک می‌کنند. همچنین پرده‌ها از ورود گرد و غبار به داخل منزل جلوگیری کنند و فضای داخلی را تمیز نگه دارند. استفاده از پرده‌ها به ساکنین خانه کمک می‌کند تا از آفتاب ‌سوختگی و خطرات ناشی از آن جلوگیری کنند و در مقابل نور خورشید محافظت شوند.

پرده مدل زبرا

پرده زبرا (Zebra curtain) را می توان یکی از جدیدترین انواع پرده دانست که امروزه در بسیاری از منازل و ساختمان های اداره نصب می شوند. این نوع از پرده ها از دو لایه موازی تشکیل شده اند که به صورت موازی روی هم قرار می گیرند. وجود این دو لایه روی هم باعث ایجاد سایه روشن هایی زیبا می شوند.

مدا پرده زبرا به صورت راه راه بوده و طرحی شبیه به بدن گورخر دارد. به همین دلیل به زبرا معروف شده است. پرده های زبرا شباهت زیادی به پرده های کرکره ای دارند. تنها تفاوت این دو نوع پرده در جنس آنها می باشد. زبرا از پارچه ساخته شده است، به همین دلیل دوام و انعطاف پذیری بیشتری نسبت به پرده کرکره ای دارد.

انواع پرده زبرا

همان گونه که در بخش قبلی نیز گفته شد، پرده زبرا از دو بخش تشکیل شده است. ارتفاع این لایه ها به صورت دستی یا برقی تنظیم می شوند. پرده های برقی که به وسیله یک نوع ریموت کنترل می شوند، موتورهای مخصوصی دارند که به وسیله آن می توان ارتفاع پرده را تغییر داد و نور دلخواه را تنظیم نمود. همچنین می توان پرده را به صورت کامل جمع کرد و تا نور کاملا به درون تابیده شود.

پردهای دستی زبرا از نوع برقی، مرسوم تر و پرکاربردتر هستند. در این نوع، تنظیمات پرده با استفاده از زنجیرها و طناب هایی که در کنار پرده قرار دارند، انجام می شود.

 

تولیدی پرده زبرا تهران
تولیدی پرده زبرا تهران

مزایای پرده زبرا

پرده زبرا مزایای فراوانی دارد که در این بخش به برخی از آنها اشاره می کنیم. نحوه استفاده و کار کردن با این مدل از پرده ها بسیار راحت است. مزیت بزرگ این نوع از پرده ها این است که شما می توانید میزان نور ورودی به محیط را به دلخواه خود به راحتی تنظیم نمایید. این نوع از پرده ها، طرح های گوناگونی دارند و به راحتی می توان برای تمامی فضاها، پرده مناسب را انتخاب نمایید. پرده زبرا برای دکوراسیون های مدرن بسیار مناسب هستند و جلوه ای شیک و جذاب به محیط اضافه می کنند.

طرح های پرده زبرا

در این بخش از مقاله قصد داریم که انواع مختلف طرح های پرده زبرا را بشناسیم. پرده زبرا مدل ساده همان گونه که از نامش می توان فهمید، طرحی بسیار ساده دارد و در قضاهایی مانند اتاق خواب، سالن پذیرایی، آشپزخانه و … قابل استفاده می باشد. مدل ترکیبی پرده زبرا از پارچه های مختلفی مانند ساده، پلیسه و طرح دار، ساخته می شود. از این مدل پرده بیشتر در هتل ها، فضاهای اداری و سالن های پذیرایی استفاده می کنند. پرده زبرا طرح دار، در طرح های مختلفی مانند مخملی، گلدار و … در بازار به فروش می رسد.

اگر به دنبال مدلی خاص و کلاسیک هستید، مدل پلیسه پرده  زبرا انتخابی عالی می باشد. این مدل در اشکال مختلف مانند ساده، طرح دار، گلدار و … به فروش می رسد. پرده زبرا مدل سیلوئت، از دو لایه مخصوی تشکیل شده است. هر لایه برای کنترل نور روز و شب به کار می رود. مدل کود پرده زبرا طرح هایی زیبا به همراه رنگ های شاد داشته که مناسب اتاق کودک می باشد.

 

تولیدی پرده زبرا تهران
تولیدی پرده زبرا تهران

 

سخن پایانی

گروه پرده مدرن یکی از مراکز معتبر در تولیدی پرده زبرا تهران می باشد. این مجموعه با بیش از 20 سال تجربه در زمینه تولید انواع پرده های منازل و اداری، طرح های متنوع، زیبا و شیکی را به بازار عرضه کرده است. پرده مدل زبرا یکی از محصولات تولیدی باکیفیت و پرفروش این مجموعه می باشد. این نوع از پرده ها رامی توان به عنوان یکی از پرده‌های محبوب در دکوراسیون داخلی منازل و فضاهای اداری به شمار آورد.

طرح‌های متنوعی از این محصول وجود دارد و با سلیقه و سبک دکوراسیون منزل شما هماهنگ می‌شوند. برای خرید پرده زبرا و همچنین اطلاع از قیمت ها و انجام مشاوره با کارشناسان پرده مدرن با شماره ۰۹۰۰۱۶۳۷۰۰۰  تماس بگیرید.

سوالات متداول

چرا از پرده استفاده می کنیم؟

حفظ حریم خصوصی، کنترل نور و حرارت، تزئینی، جلوگیری از ورود گرد و غبار، جلوگیری از افتاب‌سوختگی و ... برخی از دلایلی هستند که از پرده در ساختمان ها استفاده می شود.

مزایای پرده مدل زبرا چیست؟

طرح های زیبا، حفظ انرژی، جلوگیری از نفوذ نور به داخل، افزایش حریم خصوصی در داخل اتاق، قابل شستشو، قابلیت تنظیم میزان نور.

پرده زبرا برای چه محیط هایی مناسب است؟

این نوع از پرده ها را می توان تقریبا در تمامی فضاها به کار برد. اتاق خواب، آشپزخانه، سالن پذیرایی، حمام، اتاق کودک و ... برخی از فضاهایی هستند که در دکوراسیون داخلی آنها می توان از پرده زبرا استفاده نمود.

راه های ارتباطی با مجموعه پرده مدرن چیست؟

شما می توانید سوالات خود را از طریق شماره ۰۹۰۰۱۶۳۷۰۰۰ از کارشناسان پرده مدرن بپرسید.

پرده زبرا چه طرح هایی دارد؟

پرده زبرا ساده، پرده زبرا ترکیبی، پرده زبرا طرح دار، پرده زبرا پلیسه، پرده زبرا مدل سیلوئت، پرده زبرا کودک و ... برخی از طرح های متنوع پرده زبرا می باشند.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.