09001637000
02166270068

واحد مشاوره و فروش

جدیدترین پرده هتل 2024

فهرست مطالب

جدیدترین پرده هتل 2024

بهترین پرده برای هتل

جدیدترین پرده هتل 2024: وقتی وارد یک هتل میشوید، جزئیات زیادی از هتل به یاد شما خواهد ماند. از محیط پذیرایی گرفته تا طراحی دکوراسیون آن که هر کدام از آنها برای مشتری تاثیر بسزایی دارد. پس به عنوان یک هتلدار باید جزئیات بسیار کوچک را نیز بررسی کرد تا هیچ مشکلی از جانب مشتری نداشته باشید.

یکی از مهمترین چیزهایی که هنگام ورود مشتری جلب توجه میکند بعد از تمیزی هتل، پرده ها هستند. پرده های اتاق ها و محیط پذیرایی را به هیچ وجه دست کم نگیرید، چرا که این پرده‌ها هستند که ظاهر اتاق را زیبا و نمایان میکند و با حضور پرده ها، اتاق، جلوه خود را نشان میدهد.

ممکن است، گاهی نور آفتاب، مهمان هتل را اذیت کند، این پرده ها هستند که نور را کنترل میکنند. درواقع یک عنصر کلیدی در اتاق ها است و باید با وسواس خاصی انتخاب شود. دراصل، شما به عنوان یک هتلدار باید اتاق های هتل را طوری بچینید که، درفرد حس راحتی به وجود آید، به طوری که گویا آنجا محل زندگی خودش است!

اگر شما نیز در انتخاب پرده مناسب و با کیفیت، گمراه هستید و اطلاعاتی در این مورد ندارید،در ادامه همراه ما باشید تا با بهترین پرده ها برای هتل آشنا شوید و یک انتخاب هوشمندانه ای داشته باشید.

پرده مدرن مرجع فروش انواع پرده های به روز و مدرن می باشد شما می توانید تمامی مدل های پرده شید و پرده زبرا ساده و مکانیزم و هوشمند را از این مجموعه در تهران تهیه نمایید. برای تمامی فضاها: پرده زبرا اداری ، پرده شید پذیرایی ،پرده اتاق خواب و آشپزخانه ، پرده زبرا هتلی جدید را به فروش می رساند برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید: 0900163700002166270068

 

جدیدترین پرده هتل 2024

انواع پرده های هتل

همان طور که در قسمت های بالا ذکر شده، پرده یک عنصر کلیدی در هتل به حساب می آید. پس، طبیعی است که مدل های مختلف و متعددی از پرده ها، تولید شود. با ما در ادامه همراه باشید تا به سراغ بهترین  پرده های شید مکانیزم و زبرا برویم تا با بهترین پرده های هتل آشنا شوید.

پرده شید مکانیزم

پرده شید مکانیزم که با نام های دیگر، پرده دو مکانیزم و پرده شب و روز هم شناخته شده است. امروزه، این مدل پرده در تمامی هتل ها مورد استفاده قرار میگیرد و هتلداران استقبال خوبی از این نوع پرده داشتند.

این مدل پرده شب و روز، شامل دو لایه است که هر کدام جداگانه بالا و پایین میشوند. به بیان دیگر، لایه ابتدایی و زیرین آن یک شید ساده است (آستر پرده)  که با تنظیم آن میتوانید نور ورودی را کنترل کنید.

در لایه دوم پرده دو مکانیزم، از شید‌های طراح دار استفاده میکنند و زیبایی و حفظ حریم خصوصی برعهده لایه بالایی میباشد. شما میتوانید طرح های مختلف این شید را سفارش دهید.

این مدل پرده، جزء پرده های امروزی به حساب می آید و اخیرا وارد بازار شده است. با این حال در اکثر جاها میتوانید این پرده ها را مشاهده کنید. پس برای آرامش و راحتی مهمانان هتل حتما این مدل را به شما پیشنهاد میکنیم.همچنین، شما میتوانید پرده های شید مکانیزم و حتی مدل دیگرآن زبرا را در اندازه و سایزهای مختلف سفارش دهید، بدون هیچ محدودیتی در انواع مختلف پنجره ها موجود میباشد.

مهم ترین مزیت پرده شید مکانیزم این است که مهمانان میتوانند براساس نیاز و راحتی خود پرده زیرین را تنظیم کنند تا نور به دلخواه وارد اتاق شود. علاوه بر آن، با پرده زبرا تفاوتی نیز دارد، پرده دو مکانیزم، از دو گیربکس مستقل تولید شده؛ یعنی هر کدام از شیدها جداگانه تنظیم میشوند.

پرده زبرا برقی مدرن

این مدل پرده که شیلد دوبل نیز به حساب می آید برای طراحی های ساده و مینیمال بسیار مناسب است. شما با استفاده از نوار موجود در آن، میزان نور مورد نظر را میتوانید کنترل کنید. همچنین، پرده زبرا به رد و بدل شدن هوا میان اتاق و بیرون کمک میکند. شما برای خرید این پرده میتوانید به سایت ما مراجعه کنید تا کیفیت را در هتل خود تجربه کنید!

همان طور که در قسمت های بالایی اشاره شد، نور در یک اتاق بسیار مهم و پراهمیت است و همواره طراحان دکوراسیون در تلاش هستند تا بهترین انتخاب‌ها را در پرده داشته باشند تا نور به اندازه مناسب از پرده خارج شود.

این پرده، راه راه است و در اصل میتوان آن را به خطوط روی گورخر تشبیه کرد. خط های افقی آن رنگارنگ و یا حتی ساده است و این بستگی به سلیقه شما دارد. درواقع، این پرده زبرا به پرده های کرکره ای شباهت دارد و تنها تفاوت آن در جنس های پارچه میباشد.

جنس پارچه در زبرا، بسیار با کیفیت تر و با دوام تر است. علاوه بر آن، انعطاف زبرا نسبت به پرده های کرکره ای بیشتر است و در نتیجه، ماندگاری بالاتری نیز دارد. تنظیم این مدل پرده ها با طناب های دستی و یا برقی امکان پذیر است.

پرده های برقی زبرا، با استفاده از ریموت قابل کنترل هستند و چی بهتر از اینکه در گوشه ای از اتاق خوابیده باشید و با یک ریموت، نور مورد نظر خود را تنظیم کنید.

 

جدیدترین پرده هتل 2024

پرده های ابریشمی

این مدل پرده ها، عایق بسیار خوبی به حساب می آیند و نور را از خود عبور نمی‌دهند. همچنین، باعث خنکی در فصول گرما میشوند. همان طور که از عایق بودن آن متوجه شدید،  مهمانان میتوانند در هر ساعت از روز استراحت کنند، بدون اینکه نور اذیت کند.

چرا پرده های هتل برای مشتری مهم است؟

پرده هتل، جزء ملزومات یک اتاق است و باید در حفظ حریم شخصی و نور تابیده شده، کوشید تا بهترین خدمات به مهمانان هتل برسد. شما از پرده ها در اتاق، محل پذیرایی، بالکن ها، لابی ها، سرویس بهداشتی و دیگر موارد استفاده می کنید. تا اینجا متوجه شدید که، پرده در چیدمان چه تاثیراتی میتواند بگذارد و یک عنصر کلیدی به حساب می آید.

اساسی ترین هدف پرده، ایجاد حس امنیت و آسودگی در مشتری است. فرد اطمینان حاصل کند که هیچ کس مزاحم حریم خصوصی نشده و با آرامش خاطر به استراحت خود میپردازد. همچنین، نور اتاق را نیز کنترل میکنند. شما میتوانید آن را در طول روز و شب در حالت های مختلف تغییر دهید تا نور مناسبی به شما بتابد. البته که انتخاب پرده نیز مهم است با ما در ادامه همراه باشید تا با بهترین پرده برای هتل آشنا شوید.

تاثیرات پرده هتل در ظاهر اتاق

برای اینکه یک پرده مناسب انتخاب کنید، نیازاست تا با یک طراح داخلی مشورت کنید. علاوه بر، جنس و کاربردی بودن پرده، رنگ وچیدمان پرده باید با دیگر موارد داخل اتاق ست شود تا یک ظاهر زیبا و ساده در خود داشته باشد.

برای مثال، اگر فضای اتاق شما با رنگ سفید، کرمی پر شده است، پرده را نیز باید در همان هارمونی نگه داشت! و نباید از رنگ های بسیار مخالف استفاده کرد چرا که اتاق را خفه و کوچک نشان میدهد.

در کنار این موارد، باید سبک اتاق ها را نیز در نظر گرفت. برای مثال: برای اتاق های کلاسیک و پر زرق و برق باید از پرده های تجملاتی و سنتی استفاده کرد و یا برای اتاق های ساده و مینیمال، باید از پرده های سبک، ساده مثل یک حریر سفید ساده یا پرده های زبرا مدرن استفاده کرد.

نتیجه گیری

پرده های مختلفی برای استفاده وجود دارد، اما بهترین پرده برای هتل از نظر ما، پرده های زبرا و پرده های شید مکانیزم میباشد، چرا که از هر لحاظ، زیبایی، سادگی کار، کیفیت، ماندگاری بهترین است و برای هتل شما، زیبایی را به ارمغان می آورد.

سوالات متداول

پرده زبرا برقی چه ویژگی هایی دارد؟

این پرده به دو صورت برقی،دستی تولید میشود، ماندگاری بالایی دارد و به راحتی میتوانید نور مورد نظر را تنظیم کنید.

پرده زبرا به چه صورت نصب میشود؟

به دو صورت، روی دیوار و یا بالای سقف نصب میشود.

پرده دو مکانیزم چه نوع پرده ای است؟

پرده ای مدرن است که از دو نوع شید تشکیل شده و شما به راحتی میتوانید نور آن را کنترل کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.