09001637000
02166270068

واحد مشاوره و فروش

حراج پرده زبرا و شید

فهرست مطالب

حراج-پرده-زبرا-و-شید

یکی از مهم‌ترین عواملی که در زیبایی و دکوراسیون منزل و هر مکان دیگری خودنمایی می‌کند، پرده است. پرده‌ها دارای انواع مختلفی هستند که دو مورد از محبوب‌ترین مدل‌های آن پرده زبرا و شید است. با انتخاب پرده زبرا و شید می‌توانید تنها با صرف هزینه‌ مختصری منزل خود را زیبا کنید. در این مطلب با حراج پرده شید و زبرا با شما عزیزان همراه خواهیم بود.

شما می توانید جدیدترین مدل های پرده شید اداری و پرده زبرا اداری 1403 را در سایت پرده مدرن مشاهده کنید. جهت اطلاع از قیمت انواع پرده و خرید به با ما تماس بگیرید.

تلفن: ۰۲۱۶۶۲۷۰۰۶۸

پرده زبرا چیست؟

پرده زبرا یکی از شیک‌ترین و مدرن‌ترین انواع پرده است که با نوارهای افقی از جنس تور و پارچه نمای ویژه کرکره‌ای به درب و پنجره می‌دهد. این پرده‌ها به صورت دو لایه هستند و میزان نور با تغییر موقعیت قرارگیری این نوارها تغییر می‌کند. در واقع با نصب پرده زبرا شما می‌توانید میزان نور ورودی به محیط را از صفر تا ۵۰ درصد تغییر دهید. با نصب پرده زبرا اداری در شرکت‌ها می‌توانید دکوراسیون بسیار خاصی ایجاد کنید چرا که این پرده‌ها دارای انواع اداری نیز هستند و باعث جلوه و نمای ویژه محیط اداره خواهند شد. پرده‌های زبرا دارای انواع مختلفی هستند که به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

 

پرده-زبرا-چیست؟

 

پرده زبرا ساده

یکی از محبوب‌ترین انواع پرده‌های زبرا نوع ساده آن است که از ترکیب پارچه و تور ساخته شده است.

پرده زبرا طرح چوب

این نوع پرده زبرا طرح چوبی دارد و برای محیط‌هایی که دارای وسایل چوبی هستند بسیار مناسب است.

بافت‌دار

این نوع پرده‌ها بافت‌دار هستند و گاهی بافتی شبیه گونی دارند که نمای بسیار زیبایی به محیط می‌دهد.

پلیسه‌دار

در این نوع پرده زبرا پلیسه‌هایی روی نوارهای افقی وجود دارد که باعث زیباتر شدن نمای پرده می‌شود. اندازه این پلیسه‌ها بسته به سلیقه می‌تواند درشت یا ریز باشد.

پرده زبرا خامه‌دوزی

در این مدل زبرا روی نوارهای افقی با استفاده از گلدوزی و خامه‌دوزی تزئین شده است.

موج‌دار

در این مدل نوارهای پرده به صورت موج‌دار طراحی شده‌اند که مناسب سلیقه افراد خاص پسند است.

پرده شید چیست؟

پرده شید یکی دیگر از زیباترین و شیک‌ترین انواع پرده‌ها است که برای دکوراسیون منازل و اداره‌ها مناسب است. این پرده‌ها قیمت مناسبی دارند اما شما می‌توانید در حراج پرده شید آن را با قیمت مناسب‌ترین نیز خریداری کنید. این نوع پرده‌ها در واقع یک صفحه پارچه‌ای صاف هستند که توسط غلتک بالا و پایین رفته و تنظیم می‌شوند. میزان نور وارد شده به محیط توسط پرده‌های شید بستگی به رنگ و ارتفاع تنظیم آن دارد. این نوع پرده‌ها برای محیط‌های مختلفی مانند منازل، اتاق کنفرانس، شرکت‌ها و ….. به کار می‌روند. هم‌چنین پرده شید اداری بهترین گزینه برای دکوراسیون اداره‌ها و اتاق‌های کنفرانس است. از جمله انواع پرده شید می‌توان موارد زیر را نام برد:

 

پرده-شید-چیست؟

 

پرده شید ساده و مات

این پرده یک صفحه پارچه‌ای ساده و مات است که در رنگ‌های مختلفی وجود داشته و یکی از زیباترین، شیک‌ترین و ساده‌ترین انواع پرده شید است.

پرده شید شاین و اکلیلی

این پرده مناسب محیط‌هایی است که در آن همه ‌چیز باید درخشان، براق و مجلسی باشد. پارچه این پرده شاین و اکلیلی بوده و در رنگ‌های مختلفی وجود دارد.

بلک اوت

این نوع پرده شید هیچ نوری از خود عبور نمی‌دهد و برای اتاق‌های کنفرانس که نیاز به تاریکی و مشاهده پروژکتور است بسیار مناسب است.

تفاوت پرده شید و زبرا

همان‌گونه که گفته شد پرده‌های شید و زبرا هر دو از شیک‌ترین و به روزترین انواع پرده هستند که قابلیت تنظیم نور دارند. این دو نوع پرده را می‌توان در حراج پرده زبرا و شید با قیمت بسیار مناسب تهیه کرد. ممکن است برای شما نیز سوال شود که این دو نوع پرده چه تفاوت‌هایی با هم دارند. در ادامه به بررسی تفاوت‌های پرده زبرا و شید می‌پردازیم.

 

تفاوت-پرده-شید-و-زبرا

 

تنظیم نور

هر دو نوع پرده قابلیت تنظیم نور را دارند اما اگر این گزینه برای شما در اولویت است پرده زبرا را انتخاب کنید. چرا که این پرده تنظیم نور و روشنایی بیشتری نسبت به پرده شید دارد.

ایجاد حریم خصوصی مناسب

شما با خریداری پرده زبرا می‌توانید هم نور ورودی به محیط را کنترل کنید هم این که حریم خصوصی برای خود ایجاد کنید. چرا که پرده زبرا ترکیبی از تور و پارچه است. در حالی‌که در مورد پرده شید تنها با انتخاب رنگ مناسب می‌توانید برای خود حریم خصوصی داشته باشید‌. در صورتی که می‌خواهید هیچ نوری به اتاق وارد نشود بهتر است از پرده شید بلک اوت استفاده کنید.

پرده شید بهتر است یا زبرا؟

پرده شید و زبرا هر دو جز شیک‌ترین و به‌روزترین پرده‌ها هستند. ممکن است با این حال برخی از افراد که قصد خرید پرده دارند بپرسند که کدام نوع پرده بهتر است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که انتخاب بهترین نوع پرده بسته به نیاز فرد و نوع محیط متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال ممکن است که شما نیاز به ایجاد حریم خصوصی داشته باشید یا بالعکس حتما بخواهید از داخل اتاق به محیط بیرون دید داشته باشید که در این صورت انتخاب نوع پرده متفاوت خواهد بود. یا در صورتی که برای اتاق کنفرانس بخواهید که هیچ نوری وارد اتاق نشود که در این صورت پرده بلک اوت شید مناسب‌تر از پرده‌های زبرا است.

 

پرده-شید-بهتر-است-یا-زبرا؟

 

حراج پرده‌های شید و زبرا

با توجه به اینکه این دو نوع پرده جزو انواع پرده‌های به‌روز و ترند هستند امروزه جدیدترین مدل پرده شید و زبرا در اغلب مراکز فروش پرده در بازار به فروش می‌رسد. در واقع فروشگاه‌های زیادی هستند که پرده‌های شید و زبرا را در رنگ‌ها و مدل‌های مختلف به صورت حضوری و آنلاین به فروش می‌رسانند. اگر قصد خرید پرده دارید به شما پیشنهاد می‌شود که در جشنواره‌های تخفیف این فروشگاه‌ها این پرده‌ها را با قیمت مناسب‌تری تهیه کنید. حراج پرده زبرا و شید در بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین سرتاسر کشور انجام می‌شود که گزینه بسیار مناسبی برای خرید این پرده‌ها با قیمت مناسب است.

با توجه به بالا رفتن روزافزون قیمت سایر کالاها از جمله پرده و لوازم جانبی آن، حراج پرده شید و زبرا یکی از بهترین راهکارهای خرید پرده با قیمت مناسب است. در حراجی‌های پرده شید و زبرا می‌توانید با صرف هزینه مناسب منزل یا محیط دلخواه خود را با زیباترین دکوراسیون‌ها بیارایید.

سخن پایانی

پرده شید و زبرا جزو به روزترین و زیباترین انواع پرده‌ها برای زیباتر کردن دکوراسیون هستند. با توجه به قیمت بالای انواع پرده و لوازم جانبی طراحی دکوراسیون محیط ممکن است با هزینه‌های خیلی زیادی همراه باشد. یکی از راه‌های مناسب برای حل این مشکل استفاده از حراج پرده شید و زبرا است. شما می‌توانید این پرده‌های زیبا را در حراجی با قیمت مناسب‌تر از سایت پرده مدرن تهیه کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.