09001637000
02166270068

واحد مشاوره و فروش

راهنمای خرید پرده دابل شید

فهرست مطالب

راهنمای-خرید-پرده-دابل-شید

پرده ها نقش اصلی در تنظیم نور محیط دارند، پرده دابل شید یکی از انواع پرده های مدرن می باشد. پرده دابل شید ویژگی های بسیاری دارد که سبب محبوبیت آن بین مشتریان شده است، این پرده را احتمالا با نام پرده شید دو مکانیزم نیز شنیده باشید.. پرده برای هر محیطی لازم است؛ و باید در انتخاب آن دقت شود. علاوه بر خانه، محیط های اداری نیازمند پرده می باشند. امروزه پرده های بسیاری در بازار وجود دارند که عبارت اند از: پرده شید اداری و همچنین پرده زبرا اداری و … . اگر به دنبال جدید ترین مدل پرده شید هستید. یکی از پیشنهادات فوق العاده خرید پرده دابل شید می باشد. در راهنمای خرید پرده دابل شید تمام نکاتی که در هنگام خرید پرده دابل شید باید بدانید ذکر شده است.

تلفن: ۰۲۱۶۶۲۷۰۰۶۸

پرده دابل شید چیست؟

پرده دابل شید نوعی از پرده های مدرن است که امروزه بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته است. این پرده از دو لایه پرده شید تشکیل شده است. یکی از پرده ها از جنس تور است و دیگری از یک پارچه مات می باشد. این دو پرده ساختارهای متفاوتی از هم دارند؛ طوری که هر کدام به طور مستقل از دیگری می باشد.

به طور کلی پرده دابل شید طوری طراحی شده است که در صورت نیاز بتوانید هر کدام از لایه های توری یا شید را به طور جداگانه یا همزمان استفاده کنید. این ویژگی نیز سبب محبوبیت آن شده است و شما قابلیت تنظیم نور را با توجه به این ویژگی دارید.

 

پرده-دابل-شید-چیست؟

 

انواع جنس پرده دابل شید

جنس و نوع پارچه انتخابی برای پرده بسته به محیط شما متفاوت می باشد. به طور کلی پرده های دابل شید از جنس های پلی استر، وینل و پی وی سی تهیه می شوند. شاید برای شما سوال باشد که کدام یک از این موارد بهتر و مناسب تر می باشد؟ که باید بگوییم هیچ کدام از دیگری برتری ندارد و انتخاب هر مورد بسته به محیط و فضای شما متفاوت می باشد. به طور مثال اگر قصد خرید پرده دابل شید اتاق خواب را دارید، پلی استر گزینه مناسبی می باشد. چرا که ضد الکتریسیته ساکن می باشد و گرد و غبار کمتری را جذب می کند و زود کثیف و کدر نمی شود. علاوه بر این ویژگی، پلی استر ضدآب می باشد و تمیز کردن آن بسیار راحت می باشد. همچنین عمر مفید و طولانی دارد و در اثر کشیدگی مقاوم می باشد و به راحتی پاره نمی شود.

ویژگی های پرده دابل شید

ویژگی های پرده دابل شید که برای هر محلی چه شرکت و اداره و چه منزل ضروری می باشد:

  • عایق گرما و سرما
  • تنوع بالای طرح و رنگ
  • شستشو و نگهداری آسان
  • دارا مکانیزم برقی
  • امکان چاپ لوگو
  • و …

ویژگی-های-پرده-دابل-شید

 

پرده دابل شید مناسب چه مکان هایی است؟

برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که پرده دابل شید در بسیاری از مکان ها مورد استفاده قرار می گیرد. این پرده به دلیل ویژگی هایی که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است. پرده دابل شید مناسب مکان های همچون منازل، ادارات دولتی، دفاتر خدماتی، سازمان ها، هتل ها، رستوران و کافی شاپ ها، مراکز خرید و مغازه ها، باشگاه ها، مدارس، مهد کودک و … می باشد.

یکی از ویژگی های این پرده که ذکر شده است قابلیت شستشو آسان می باشد. همچنین استفاده از جنس هایی مثل پلی استر که گرد و غبار کمتری را به خود جذب می کند و سبب این می شود تا پرده دیرتر دچار آلودگی شود. با وجود این ویژگی ها می توان گفت این نوع پرده یک گزینه مناسب برای مکان های شلوغ و پر رفت و آمد مثل مراکز خرید و فروشگاه ها می باشد.

نکات مهم قبل خرید پرده دابل شید

در زمان خرید پرده دابل شید باید به یسیری نکات دقت کنید تا بتوانید یک خرید درست و اصولی داشته باشید. اولین نکته و مهم ترین آن طرح و رنگ پرده انتخاب شده می باشد. پرده ای که انتخاب می کنید باید با فضا و دکوراسیون شما هماهنگی داشته باشد.

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید عملکرد پرده می باشد. مطمعن شوید که پرده به راحتی و درست باز و بسته می شود.

اندازه پرده نیز بسیار مهم می باشد؛ اگر در اندازه پرده ها اشتباه کنید ممکن است پرده به خوبی در جای خود قرار نگیرد و ظاهر خوبی نداشته باشد.

کیفیت پرده دابل شید مهم می باشد؛ جنس پارچه و کیفیت دوخت باید به خوبی باشد تا پرده در کوتاه مدت دچار آسیب نشود.

قیمت پرده دابل شید

همیشه قیمت از مهم ترین فاکتورهای خرید پرده بوده است، باید باتوجه به متراژ پرده ای که می خواهید بخرید و کیفیتی که مدنظرتان می باشد به دنبال بهترین قیمت پرده دابل شید بروید. یکی از فروشگاه هایی که با بهترین قیمت بازار پرده را عرضه می کند فروشگاه اینترنتی پرده مدرن می باشد.

برای اطلاع از قیمت انواع پرده شید اداری و پرده زبرا اداری با ما تماس بگیرید.

 

قیمت-پرده-دابل-شید

 

تفاوت پرده دابل شید با پرده شید ساده

پرده شید ساده با پرده دابل شید تفاوت هایی دارد. همانطور که قبلتر اشاره شد پرده های دابل شید دارای دولایه هستند، که جنس این دولایه نیز باهم متفاوت می باشد؛ اما پرده شید ساده یک لایه دارد. در پرده دابل شید شما قابلیت تنظیم نور را دارید اما پرده شید ساده این قابلیت را ندارد.

نتیجه

امروزه تنوع پرده ها بسیار زیاد شده است و شما با هر سلیقه ای که دارید می توانید خرید پرده را به راحتی انجام دهید. پرده دابل شید یک نمونه از پرده های مدرن و جدید می باشد که طرفداران بسیاری دارد. این پرده نیز دارای تنوع طرح و رنگ بالایی است. شما برای هر فضایی می توانید این پرده برا تهیه کنید. این مدل پرده ویژگی های بسیاری دارد که مهم ترین آن قابلیت تنظیم نور می باشد. نور محیط اداری و منزل نیز برای همه افراد مهم می باشد و معمولا به دنبال پرده مناسبی هستند که قابلیت تنظیم نور را داشته باشد. نکات مهمی وجود دارد که در هنگام خرید پرده باید به آن توجه شود. تمام نکات در راهنمای خرید پرده دابل شید ذکر شده است. مجموعه … با سابقه چندین ساله خود و کسب رضایت بیش از هزار مشتری، در کنار شما می باشد تا شما را در خرید پرده مناسب محل کار و یا منزل خود راهنمایی کند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.