09001637000
02166270068

واحد مشاوره و فروش

فروش پرده دابل شید

فهرست مطالب

فروش پرده-دابل-شید

پرده بخش جدا نشدنی هر مکان می باشد. امروزه تنوع طرح و رنگ پرده ها بسیار بالا رفته و شما شاهد تنوع بالایی از انواع پرده ها در بازار می باشید. یکی از جدید ترین مدل پرده، پرده دابل شید می باشد. این پرده با نام های پرده روز و شب و پرده دومکانیزم هم شناخته می شود. پرده شید اداری یکی از پر طرفدار ترین و پر فروش ترین انواع پرده اداری می باشد. پرده زبرای اداری نیز نمونه دیگری از پرده مدرن مناسب فضا های اداری می باشد.

این پرده قابلیت تنظیم نور را دارد و شما می توانید نور فضای خود را به راحتی تنظیم کنید. فروشگاه اینترنتی پرده مدرن تنوع بالایی از پرده دابل شید را در مجموعه خود جای داد و نیاز هر سلیقه ای را برآورده می کند. یکی از مراکز فروش پرده دابل شید سایت پرده مدرن می باشد که می توانید با نازل ترین قیمت یک خرید درست و مناسب داشته باشید.

تلفن: ۰۲۱۶۶۲۷۰۰۶۸

فهرست مطالب

  1. پرده دابل شید چیست؟
  2. جنس پارچه پرده دابل شید
  3. ویژگی های پرده دابل شید
  4. پرده دابل شید مناسب چه مکان هایی است؟
  5. فروش انواع پرده دابل شید
  6. پرده دابل شید برقی
  7. قیمت پرده دابل شید
  8. کلام پایانی

پرده دابل شید چیست؟

امروزه تنوع بالایی از پرده های مدرن در بازار مشاهده می شوند. پرده دابل شید یکی از انواع پرده های مدرن می باشد، که با داشتن ویژگی تنظیم نور محیط بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این نوع پرده برای هر نوع مکان و محیطی قابل استفاده می باشد. پرده دابل شید اداری یکی از محبوب ترین ها می باشد و فضای شیک و زیبایی را برای شما به ارمغان می آورد. این پرده از دو لایه تشکیل شده است.

جنس هر لایه با دیگری متفاوت می باشد؛ معمولا جنس یکی از تور و دیگری از یک پارچه مات می باشد. طراحی پرده دابل شید به گونه ای است که هر کدام از این لایه ها دارای ساختار مستقل می باشند و هر لایه به صورت مستقل می تواند جابجا شود.

 

پرده-دابل-شید-چیست؟

 

جنس پارچه پرده دابل شید

پرده دابل شید بیشتر از سه جنس پارچه پلی استر، وینیل و پی وی سی تهیه و تولید می شود. نمی توان گفت که کدام یک از این سه مورد از دیگری بهتر می باشد. بلکه انتخاب هر کدام بسته به سلیقه و نیاز مشتری متفاوت می باشد. اگر پرده دابل شید را برای مکان هایی همچون پذیرایی، اتاق نشیمن یا اتاق خواب می خواهید؛ بهتر است نمونه ای که از جنس پلی استر می باشد را انتخاب کنید. چرا که این جنس به سبب ضد الکتریسیته بودن؛ کمک می کند تا گرد و غبار کمتری جذب پرده ها شود. یکی دیگر از مزیت های این پارچه ضد آب بودن می باشد. در این صورت شما می توانید با یک دستمال مرطوب هم آن را تمیز کنید. پرده دابل شید از جنس پلی استر دوام و مقاومت بالایی دارد و می تواند یک گزینه مناسب برای محیط شما باشد.

ویژگی های پرده دابل شید

  • قابلیت تنظیم نور
  • ظاهری شیک و مینیمال
  • تنوع بالا طرح و رنگ
  • عایق گرما و سرما
  • شست و شو آسان
  • امکان چاپ روی آن
  • و …

پرده دابل شید مناسب چه مکان هایی است؟

پرده های دابل شید به دلیل طراحی منحصر به فرد و کاربردی که دارند. همچنین به سبب تنوع بالای طرح و رنگ، در بیشتر مکان ها قابل اجرا می باشند. نکته پر رنگی که در راهنمای خرید پرده دابل شید باید به آن توجه کرد همین مورد می باشد. شما می توانید برای منزل مسکونی خود و اتاق ها یا آشپزخانه خود از این نوع پرده استفاده کنید. در مکان هایی مثل هتل ها، کافی شاپ ها و رستوران ها، همچنین در مراکز خرید پرده دابل شید بسیار مشاهده می شود. در باشگاه ها، مدارس و مهد کودک ها نیز از این نوع پرده می توان استفاده کرد.

 

پرده-دابل-شید-مناسب-چه-مکان-هایی-است؟

 

فروش انواع پرده دابل شید

در این قسمت ب انواع پرده شید که در بازار به فروش می رسد آشنا می شوید.

پرده دابل شید برقی

پرده دابل شید را می توانید از راه دور بالا و پایین کنید. این کار به وسیله یک موتور برقی انجام می شود. فقط کافی است این موتور برقی را نصب کرده و سپس با کنترل از راه دور پرده دابل شید را بالا و پایین و آن را تنظیم کنید. این کار برای افرادی که در منزل کودک دارند بسیار توصیه می شود. در موارد بسیاری کودکان با کشیدن و بازی کردن با زنجیر پرده دابل شید دچار آسیب دیدگی شدند. با استفاده از پرده دابل شید برقی احتمال بروز این خطر را نیز می توان کاهش داد.

قیمت فروش پرده دابل شید

قیمت فروش پرده دابل شید یکی از عوامل مهمی می باشد که در خرید آن نقش اساسی دارد. قیمت این پرده به عواملی نیز بستگی دارد. یکی از مهم ترین این عوامل ابعاد پرده دابل شید می باشد. که با توجه به ابعاد پنجره منزل شما متفاوت می باشد. این مورد واضح است که هرچه ابعاد پرده بزرگتر باشد قیمت آن نیز افزایش خواهد یافت.

جنس پارچه استفاده شده در تهیه پرده دابل شید نیز یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در قیمت آن می باشد. یکی از مزیت های این پرده این است که دارای چین نمی باشد و نیاز به پارچه زیادی ندارد و این سبب کاهش هزینه ها خواهد شد. می توان با متری 140.000.000 به بالا انواع پرده دابل شید را خریداری کنید.

 

قیمت-فروش-پرده-دابل-شید

 

کلام پایانی

پرده دابل شید یکی از انواع پرده های جدید و مدرن می باشد. که ظاهری بسیار شیک و زیبا دارد. این نمونه دارای تنوع طرح و رنگ بسیاری می باشد که با هر دکوراسیونی ست خواهد شد. این پرده دارای دو لایه مستقل از هم می باشد و قابلیت تنظیم نور را دارد. پرده دابل شید در بسیاری از مکان ها قابل نصب و اجرا می باشد؛ به عنوان مثال پرده دابل شید مناسب مکان هایی همچون منازل مسکونی، فروشگاه ها، باشگاه، مراکز آموزشی و … می باشد. پرده دابل شید برقی نیز یک انتخاب درجه یک و ایمن برای افرادی می باشد که در منزل کودک دارند. همچنین برای مدارس و مهد کودک ها پرده دابل شید برقی توصیه می شود. فروشگاه اینترنتی پرده مدرن فروش انواع مدل های پرده دابل شید را انجام می دهد و شما با مراجعه به سایت فروشگاه می توانید به راحتی انواع مدل های پرده دابل شید را مشاهده کرده و مناسب ترین گزینه را با توجه به سلیقه و نیاز خود تهیه کنید.

تلفن: ۰۲۱۶۶۲۷۰۰۶۸

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.