09001637000
02166270068

واحد مشاوره و فروش

مرکز فروش پرده زبرا و شید

فهرست مطالب

مرکز-فروش-پرده-زبرا-و-شید

جدیدترین مدل های پرده موجود در بازار پرده های شید و زبرا می باشند که در انواع طرح و رنگ سفارشی به فروش می رسند. مراکز فروش پرده زبرا و شید در تهارن که به صورت حضوری اقدام به فروش محصولات خود می کنند می کنند بازار عبدل آباد، بازار تهران و … می باشند.

جنس و مدل این پرده ها بسیار واضح و قابل حدس می باشند بنابراین مراکز فروش آنلاین پرده شید و زبرا نیز بسیار زیاد هستند که می توانید به راحتی خرید خود را انجام دهید. فروشگاه اینترنتی پرده مدرن یکی از بهترین مرکز فروش پرده شید و زبرا می باشد، شما می تواند برای مشاهده قیمت جدیدترین مدل پرده شید اداری و پرده زبرا اداری با ما تماس بگیرید.

تلفن: ۰۲۱۶۶۲۷۰۰۶۸

پرده شید

پرده شید پانل های نرم و پارچه ای هستند که به یک میله پرده یا قاب پنجره متصل می شوند. پرده شید به صورت جداگانه فروخته می شوند و در طول، عرض، رنگ و مواد مختلف موجود می باشند. در حالی که پرده های معمولی زیر پنجره آویزان هستند، شید ها به گونه ای طراحی شده اند که در چارچوب پنجره قرار بگیرند.

برای ورود نور، پرده شید را با استفاده از غلتک یا موتور برقی بالابر بالا می ببرند. همانطور که شید بلند می شود، بسته به سبک، یا دسته می شود یا دور یک میله می چرخد. برای جلوگیری از نور یا اضافه کردن حریم خصوصی به اتاق، به سادگی سایه را کم کنید.

 

پرده-شید

 

سبک های پرده شید

پرده شید را می توان در سبک های مختلف یافت:

  • سایه‌های غلتکی دارای پارچه‌هایی هستند که در بالای سایه قرار دارند که وقتی می‌خواهید نور را مسدود کنید یا حریم خصوصی را اضافه کنید، باز می‌شود.
  • پرده شید رومی که دارای پارچه تا شده است که بالا و پایین می پیچد.
  • پرده شید سلولی دارای طرح لانه زنبوری هستند و اغلب به عنوان سایه های سیاه در اتاق خواب استفاده می شوند.
  • پرده شید پلیسه دار از یک تکه پارچه ساخته می شوند و طوری قرار داده می شوند که دارای چین های افقی باشند.
  • پرده شید بادکنکی دارای مواد پفکی هستند که شبیه بادکنک در پایین سایه هستند. پوف ها را می توان آزاد کرد تا قسمت بیشتری از پنجره را بپوشاند.
  • پرده شید بامبو و چوب عنصری ارگانیک به اتاق شما اضافه می کنند زیرا از مواد بافته شده طبیعی ساخته شده اند.

در حالی که شید ها را می‌توانند به‌طور مستقل برای پنجره استفاده کنند، می‌توان آن‌ها را با پرده‌های دیگر ست کرد تا رنگ، بافت و طراحی بیشتری به اتاق اضافه کند.

پرده زبرا

پرده زبرا می تواند زیر مجموعه پرده شید باشد. درواقع پرده زبرا از دو سری پارچه نازک و پشت پوش تهیه می شود تا بتوان با آن بهترین کنترل نور را در فضا ایجاد کرد.

تنوع پرده زبرا بسیار بالا می باشد و خاصیت کنترل نور و سایه مناسب آن در کنار زیبایی و کارایی این پرده را به یکی از محبوب ترین گزینه ها برای خرید تبدیل کرده است.

 

پرده-زبرا

 

بهترین مرکز فروش پرده زبرا و شید

مراکز فروش پرده زبرا و شید در تهران که به صورت حضوری می توان اقدام به خرید از آن ها کرد، بازار عبدل آباد و بازار مولوی می باشد.

بازار مولوی

یکی از شناخته شده ترین مراکز فروش پارچه و پرده بازار مولوی تهران می باشد. در این بازار تنوع زیادی از انواع پرده آویز و همچنین پرده شید و زبرا را می توانید پیدا کنید. در پاساژ های بازار پرده مولوی تنوع زیادی از قیمت و مدل وجود دارد که نیاز به گشتن و بررسی فراوانی دارد.

بازار عبدل آباد

در این بازار بیشتر می توان پرده های کلاسیک و آویز که طرح های باشکوه و زیاد دارند پیدا کرد. البته با گشتن فراوان در این مرکز می توان پرده زبرا و شید مناسب نیز خریداری کرد.

 

بهترین-مرکز-فروش-پرده-زبرا-و-شید

 

مراکز آنلاین فروش پرده زبرا و شید

خوبی پرده شید و زبرا در این می باشد که با خیال راحت می توان آن ها را به صورت اینترنتی خریداری کرد، زیرا جنس و مدل آن و اینکه به فضای خانه و شرکت شما سازگار است در تصویر کاملا مشخص است.

یکی از بهترین مرکز فروش پرده زبرا و شید که به صورت آنلاین در سراسر ایران می توان آن ها را تهیه کرد، فروشگاه اینترنتی پرده مدرن می باشد. پرده مدرن تنوع در طرح، رنگ و سبک بسیاری دارد و همچنین با قیمت بازار می توان پرده مورد نظر خود را خریداری کنید.

خرید و قیمت پرده شید و زبرا

بسته به جنس، نوع هدر و مقدار پارچه مورد نیاز، هزینه می تواند از بسیار مقرون به صرفه تا بسیار گران باشد. به عنوان مثال، پرده‌های وینیل ساده معمولاً از ارزان‌ترین روش‌های درمان پنجره هستند، در حالی که کرکره‌های چوبی یا پرده‌های پارچه‌ای لوکس می‌توانند از گران‌ترین موارد باشند.

برای مشاهده بروز ترین قیمت پرده شید و پرده زبرا مناسب شرکت، اتاق خوا کودک و پذیرایی و همچنین پرده های شیک هتلی و ویلا، به سایت پرده مدرن مراجعه کنید.

فاکتور های مهم در خرید پرده

در زمان خرید آنلاین پرده به موارد زیر توجه کنید:

 

فاکتور-های-مهم-در-خرید-پرده

 

فیلتراسیون نور

آیا می خواهید اتاق شما برای خواب کاملاً تاریک شود یا ترجیح می دهید مقداری نور از آن عبور کند؟ فیلتر نور بر خرید پرده (اجازه نور بیشتر در اتاق) یا پرده (می تواند باعث تاریک شدن اتاق شود) تأثیر می گذارد.

ویژگی ها

به این فکر کنید که چه ویژگی هایی برای شما مهم هستند. برای مثال می‌توانید پرده‌های برقی را انتخاب کنید که می‌توانند به طور خودکار کار کنند، یا برای اهداف ایمنی، سایه‌هایی را با مواد مقاوم در برابر شعله در نظر بگیرید.

انواع هدر

انواع مختلفی از هدر وجود دارد که باید در نظر بگیرید، بنابراین تحقیق کنید و یکی را انتخاب کنید که به بهترین وجه متناسب با زیبایی طراحی و بودجه شما باشد. برای مثال، می‌توانید با چین‌ها، جیب‌های میله‌ای، چشمک‌ها و غیره استفاده کنید.

سبک

در نهایت، باید در مورد طراحی خانه خود فکر کنید تا در نظر بگیرید که کدام پرده مناسب تر است. نه تنها می خواهید زیبایی شناسی را در نظر بگیرید، بلکه می خواهید به عملکرد نیز فکر کنید. پنجره‌های کوتاه‌تر با سایه‌ها یا پرده‌ها بهتر عمل می‌کنند در حالی که پنجره‌های کف تا سقف خود را به پرده یا پرده می‌دهند.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.