09001637000
02166270068

واحد مشاوره و فروش

نحوه کار پرده هوشمند

فهرست مطالب

نحوه-کار-پرده-هوشمند

آیا به دنبال راهی برای هوشمند کردن خانه خود هستید؟ اگر چنین است، ممکن است بخواهید بدانید که نحوه کار پرده هوشمند چگونه است. به سادگی می توان گفت که پرده های هوشمند پرده هایی هستند که می توان آنها را از راه دور کنترل کرد. می توانید با استفاده از یک کنترل از راه دور یا یک برنامه تلفن هوشمند آنها را باز و بسته کنید.

سیستم های پرده هوشمند بیشتر روی مدل های جدید پرده مورد استفاده قرار می گیرند، پرده های شید و زبرا بهترین هم خوانی را با هومشند سازی دارند. برای مشاهده جدیدترین مدل پرده شید اداری و پرده زبرا اداری 1403 به سایت پرده مدرن سر بزنید.

تلفن: ۰۲۱۶۶۲۷۰۰۶۸

پرده هوشمند چیست؟

در دنیای امروز، تلاش برای راحتی و پیچیدگی منجر به ظهور فناوری‌های خانه هوشمند شده است که سبک زندگی ما را به روش‌های غیرقابل تصوری ارتقا می‌دهد، یکی از این نوآوری ها که دکوراسیون سنتی خانه را متحول کرده است، ظهور پرده های هوشمند است.

پرده های هوشمند که به عنوان پرده های خودکار یا موتوری نیز شناخته می شوند، ترکیبی از تجمل، راحتی و کنترل را ارائه می دهند.

پرده هوشمند اساساً سیستم های پرده ای هستند که با فناوری پیشرفته یکپارچه شده اند که امکان عملکرد خودکار از طریق کنترل از راه دور، تلفن های هوشمند یا حتی دستورات صوتی را فراهم می کند، این پنجره‌ها با فناوری پیشرفته به شما امکان می‌دهند پرده‌های خود را بدون نیاز به کشیدن دستی باز یا بسته، تنظیم کنید.

پرده هوشمند چگونه کار می کنند؟

یکی از نمونه‌های یک دستگاه هوشمند سازی خانه، کنترلر پرده هوشمند است. این دستگاه کوچک و بی سیم به میله پرده متصل می شود و به شما امکان می دهد تنها با چند فرمان صوتی ساده پرده های خود را باز و بسته کنید.

کنترلرهای پرده هوشمند را می توان با کنترل از راه دور IR یا کنترل صوتی از طریق الکسا یا گوگل انجام داد. آنها همچنین می توانند به صورت فیزیکی با استفاده از یک سوئیچ یا یک دستگیره کار کنند. کنترلر پرده یک وسیله الکترونیکی است که به میله پرده شما متصل می شود و به شما امکان می دهد تنها با چند فرمان صوتی ساده پرده های خود را باز و بسته کنید.

 

پرده-هوشمند-چگونه-کار-می-کنند؟

انواع پرده هوشمند

پرده‌ها اغلب به‌عنوان تکه‌های پارچه ساده برای پوشاندن پنجره‌ها دیده می‌شوند، اما با ظهور فناوری هوشمند، اکنون پرده‌ها می‌توانند کارهای بیشتری انجام دهند. انواع مختلفی از پرده های هوشمند در بازار وجود دارد، اما همه آنها یک هدف مشترک دارند: آسان کردن زندگی شما.

یکی از پرطرفدارترین انواع پرده های هوشمند، کنترلر پرده است. این نوع پرده به شبکه وای فای منزل شما متصل می شود و به شما این امکان را می دهد که پرده های خود را از هر کجای دنیا کنترل کنید. می توانید آنها را باز یا بسته کنید، آنها را بلند یا پایین بیاورید و حتی یک برنامه زمان بندی تنظیم کنید، بنابراین آنها به طور خودکار باز و بسته می شوند.

نوع دیگری از پرده های هوشمند، پرده های کنترل صدا هستند. این نوع پرده به دستورات صوتی پاسخ می دهد و به شما امکان می دهد بدون نیاز به لمس چیزی آنها را کنترل کنید.

 

انواع-پرده-هوشمند

 

پرده هوشمند چگونه کنترل می شود؟

کنترلر پرده را می توان در هر نقطه از اتاق قرار داد و به شما این امکان را می دهد که با صدای خود پرده های خود را باز و بسته کنید. این دستگاه راحت همچنین به شما امکان می دهد در هر زمان حرکت پرده را متوقف کنید. چه در حال تماشای تلویزیون و چه در حال چرت زدن، این کنترلر راحتی و راحتی بیشتری را فراهم می کند.

مزایای داشتن پرده هوشمند چیست؟

علاوه بر مدرن و شیک بودن استفاده از پرده های هوشمند مزایای زیادی دارد. شاید واضح ترین مزیت این باشد که آنها می توانند انرژی شما را ذخیره کنند. پرده های هوشمند را می توان طوری برنامه ریزی کرد که در ساعات خاصی از روز باز و بسته شوند تا میزان نور خورشیدی که وارد خانه شما می شود را کنترل کند. این می تواند به شما کمک کند با خنک نگه داشتن خانه در تابستان و گرمتر در زمستان در مصرف انرژی صرفه جویی کنید.

یکی از مزایای پرده های هوشمند این است که می توان آنها را با کنترلر پرده کنترل کرد. شما به سادگی می توانید یک دکمه را فشار دهید تا پرده های خود را با کنترلر پرده باز یا بسته کنید.

یکی دیگر از مزایای پرده های هوشمند این است که می توان آنها را با صدا کنترل کرد. بسته به نیاز خود می توانید از دستورات صوتی برای باز یا بسته کردن پرده های خود استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر می خواهید نور را خاموش نگه دارید، می توانید از دستورات صوتی برای بستن پرده های خود استفاده کنید. یا اگر می خواهید کمی نور طبیعی در اتاق خود داشته باشید، می توانید از دستورات صوتی برای باز کردن پرده های خود استفاده کنید.

 

مزایای-داشتن-پرده-هوشمند-چیست؟

 

کجا می توان از پرده های هوشمند استفاده کرد؟

پرده ها از هدف اصلی خود یعنی مسدود کردن نور و تامین حریم خصوصی فاصله زیادی داشته اند. امروزه، پرده‌ها را می‌توان با فناوری هوشمند تجهیز کرد که به آنها اجازه می‌دهد با صدا، از راه دور یا برنامه تلفن هوشمند کنترل شوند. این باعث می شود که آنها برای برنامه های مختلف بسیار مفید باشند. از پرده های هوشمند می توان برای موارد زیر استفاده کردک

اتاق خواب: تصور کنید زمانی که هنوز در رختخواب هستید بتوانید پرده های خود را با دستورات صوتی کنترل کنید! این به شما این امکان را می دهد که صبح ها بیدار شوید بدون اینکه مجبور شوید تخت خود را ترک کنید.

دفتر کار: جلسه ای در دفتر خود داشته باشید اما نمی خواهید خورشید به داخل بتابد، فقط از راه دور یا برنامه تلفن هوشمند خود برای بستن پرده ها استفاده کنید.

اتاق نشیمن: شاید خانواده بخواهند در اتاق نشیمن فیلم تماشا کنند اما نمی خواهند خورشید به داخل بتابد؟ از پرده های هوشمند استفاده کنید و اجازه دهید از فیلم خود لذت ببرند.

برای مشاهده جدیدترین مدل پرده برای خانه و ویلا به سایت پرده مدرن مراجعه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.