09001637000
02166270068

واحد مشاوره و فروش

نکات مهم قبل از خرید آنلاین پرده

فهرست مطالب

نکات-مهم-قبل-از-خرید-آنلاین-پرده

خرید پرده یکی از جذاب ترین قسمت های خرید لوازم خانه می باشد. علاوه بر این جذابیت نکات مهم قبل از خرید آنلاین پرده نیز وجود دارد که رعایت آنها در انتخاب یک پرده خوب نقش بسیاری دارد.

 دکوراسیون خانه جز مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب آن سلیقه به خرج داد و برخی نکات را رعایت کرد. یکی از مواردی که به ظاهر و دکوراسیون خانه شما جان می دهد؛ پرده منزل می باشد. برای خرید پرده و انتخاب آن باید به میزان کافی وقت بگذارید و نکاتی مانند کیفیت، جنس و کاربرد پرده را درنظر داشته باشید، اما ممکن است شما زمان زیادی برای بازارگردی و خرید حضوری پرده برای منزل یا محیط کار خود نداشته باشد. سایت فروشگاهی پرده مدرن این مشکل را برای شما حل نمونده و کار را نیز آسان کرده است. برای اطلاع از قیمت انواع پرده اداری و منزل، همچنین جدیدترین پرده شید و پرده زبرا با ما تماس بگیرید.

تلفن: ۰۲۱۶۶۲۷۰۰۶۸

در این مقاله سعی داریم نکات مهم قبل از خرید آنلاین پرده را بیان کنیم تا مشتریان بتوانند با خیال آسوده خرید آنلاین پرده منزل یا اداری خود را انجام دهند.

راهنمای خرید آنلاین پرده

بررسی موارد کلی در خرید آنلاین پرده

قبل از انتخاب پرده برای منزل و یا محیط کار باید برخی موارد را بررسی کنید، تا خرید بهتری داشته باشید. امروزه پرده های مدرن طرفداران بسیاری دارند و ظاهر زیبا و شیک این نمونه پرده ها افراد زیادی را جذب کرده است. با این حال شما باید نیازهای خود را در نظر گرفته و بدانید چه نوع پرده ای مناسب فضای شما است.

 

راهنمای-خرید-آنلاین-پرده

 

تنوع طرح و رنگ پرده در خرید آنلاین پرده

یکی از مواردی که برای مشتریان بسیار مهم می باشد تنوع بالای طرح و رنگ پرده ها است. مجموعه ای که شما برای خرید پرده آن را انتخاب می کنید باید تنوع بالایی از طرح و رنگ را در اختیار شما قرار دهد، تا شما بتوانید با هر نوع سلیقه ای بهترین و مناسب ترین پرده را انتخاب و خریداری نمایید.

یکی از ویژگی های مثبت خرید آنلاین پرده، وجود تنوع بالا نیز می باشد و شما می توانید در هر جنس، طرح و رنگی که در نظر دارید، در کوتاه ترین زمان ممکن انتخاب خود را انجام دهید. مجموعه پرده مدرن با کسب رضایت تمامی مشتریان خود توانسته تنوع بالایی از انواع پرده شید و پرده زبرا را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

کیفیت و جنس پرده در خرید آنلاین پرده

ظاهر پرده اداری و منزل از اهمیت بالایی برخوردار است؛ اما یک پرده خوب در کنار ظاهر زیبا و شیک باید از کیفیت بالایی نیز برخوردار باشد تا در کوتاه مدت دچار آسیب نشود. همچنین یک پرده مناسب و با کیفیت باید ایستایی خوبی داشته باشد.

سعی کنید فروشگاهی را برای خرید انتخاب کنید که تنوع بالایی از جنس و پارچه را در اختیار شما قرار دهد. این تنوع به شما کمک می کند تا بتوانید با هر بوجه ای بهترین و با کیفیت ترین پرده را انتخاب کنید.

اندازه پرده

یکی از موارد حائز اهمیت در انتخاب و خرید آنلاین پرده اندازه پرده نیز می باشد. چرا که اگر پرده مناسب و اندازه پنجره شما نباشد آن زیبایی و ظاهر شیک را نخواهید داشت. هنگام ثبت سفارش و خرید مطمعن شوید که مجموعه انتخابی شما پرده مناسب با همان اندازه هایی که می خواهید را برای شما ارسال می کند. سعی کنید قبل از خرید حتما به صورت درست اندازه های پنجره را گرفته و با مشاورین فروش مجموعه در میان بگذارید تا آنها بتوانند به خوبی شما را در انتخاب پرده منزل و یا شرکت راهنمایی کنند.

 

اندازه-پرده

 

ویژگی های پرده خوب

امروزه پرده های مدرن دارای مدل ها و ویژگی های بسیاری هستند،  پرده هایی مثل پرده زبرا و پرده شید جزو پر طرفدار ترین انواع جدید پرده برای فضای اداری و منزل هستند. یکی از ویژگی هایی که یک پرده مناسب باید داشته باشد نورپذیری و حفاظت از حرارت می باشد. این ویژگی سبب می شود تا شما بتوانید نور فضای مورد نظر را به خوبی کنترل کنید و فضای ایدآل خود را داشته باشید. همچنین اگر پرده انتخابی شما ویژگی محافظت از حرارت را نیز داشته باشد تا حد زیادی می توانید مصرف انرژی را کنترل کرده و در آن صرفه جویی کنید.

خرید آنلاین پرده زبرا و پرده شید

پرده زبرا

پرده زبرا یکی از انواع پرده های مدرن می باشد؛ این پرده با نام پرده گورخری نیز شناخته می شود. پرده های زبرا دارای یک الگو خاص هستند که با نام گذاری آنها مرتبط می باشد. این نمونه پرده مدرن دارای نوار های یکی درمیان است که جنس آنها از پارچه و تور نیز می باشد. این نوار هارا به صورت افقی در کنار هم قرار می دهند طوری که پرده زبرا دارای الگور راه راه نیز می شود‌. پرده های زبرا توانایی بالایی در کنترل نور نیز دارند و شما قابلیت تنظیم نور را با این پرده ها خواهید داشت.

 

پرده-زبرا

پرده شید

محبوب ترین نوع پرده های مدرن پرده شید نیز می باشد. این پرده ظاهری ساده و شیک به فضای شما می بخشد. پرده شید طوری طراحی شده که فقط چهار چوب پنجره شما را پوشش می دهد؛ و برای استفاده از نور باید با کمک زنجیر یا غلتک پرده، آن را بالا ببرید. پرده شید دارای مدل های: ساده و مات، شاین دار، بلک اوت و شید پروژکتور نیز می باشد. تفاوت قابل توجه این موارد در نوع و جنس پارچه آنها می باشد.

قیمت و خرید از پرده مدرن

نکته ای که همه افراد در هنگام خرید به آن توجه بسیاری می کنند قیمت پرده است. همه ما به دنبال کالایی هستیم که علاوه بر کیفیت و زیبایی دارای قیمت مناسبی باشد. قیمت پرده به عواملی همچون اندازه، جنس و کیفیت، طرح و مدل و … نیز بستگی دارد.

یکی از مزیت های خرید آنلاین این است که شما می توانید به راحتی ویژگی ها و قیمت چند محصول را باهم مقایسه کنید و پس از مقایسه موارد مختلف بهترین گزینه را انتخاب و خریداری نمایید. سایت پرده مدرن با سابقه چندین ساله خود و کسب رضایت مشتریان تنوع بالایی از پرده های مدرن را با بهترین و مناسب ترین قیمت هارا در اختیار مشتریان خود قرار داده است. شما می توانید بعد از مقایسه سایر موارد بهترین و زیبا ترین پرده را با توجه به بوجه مورد نظر خود تهیه کنید.

 

قیمت-و-خرید-از-پرده-مدرن

 

نتیجه

هر فرد با توجه به سلیقه و نیاز خود نکات گوناگونی را در هنگام خرید در نظر می گیرد، که ممکن است این نکات فراتر از موارد گفته شده در این مقاله باشد. ما سعی کردیم موارد کلی و بسیار مهم در خرید آنلاین پرده را در این مقاله ذکر کنیم؛ تا شما را در یک خرید عالی و مطمعن همراهی کنیم.

حتما به یاد داشته باشد که در خرید آنلاین پرده باید به جنس، اندازه، کیفیت و طرح و رنگ آن دقت کنید. چرا که پرده ها در زیبایی ظاهر و دکوراسیون فضای شما نقش بسیار مهمی دارند.

امروزه پرده های مدرن جایگزین پرده های شلوغ قدیمی شدند و ظاهر ساده و شیک به منزل یا اداری شما می دهند. یک پرده خوب و مناسب علاوه بر تمام ویژگی های گفته شده باید دارای دو ویژگی مهم حفاظت از حرارت و نورپذیری باشد. این دو ویژگی سبب می شود تا فضای شما دارای نور کافی و مناسب باشد و همچنین مصرف انرژی را در فضای شما کاهش می دهد. با خرید آنلاین پرده می توانید در زمان نیز صرفه جویی کرده و تنوع بالایی از پرده های مدرن را مشاهده و مقایسه کنید و سپس بهترین و مناسب ترین گزینه را خریداری نمایید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.