09001637000
02166270068

واحد مشاوره و فروش

پرده زبرا اتاق خواب

فهرست مطالب

پرده زبرا اتاق خواب

پرده اتاق خواب جدید

هنگام انتخاب پرده اتاق خواب، بهتر است به نوع پارچه ای که مناسب برای اتاق شماست توجه کنید. به طور معمول، یافتن پارچه‌های سنگین‌تر برای پرده‌های اتاق خواب زیاد جالب نیست، زیرا خوب است که نور و صدا با پرده های سنگین مسدود نکنیم تا بتوانید خواب بهتری داشته باشید

مجموعه ای زیبا از پرده های اتاق خواب جدید و مدرن را در “پرده مدرن” پیدا کنید. این پرده‌ها با متریال درجه یک ، دکوراسیون اتاق خواب شما را ارتقا می‌دهند و پنجره‌های اتاق شما را زیباتر می کند. با تغییر فصول یا تا زمانی که تصمیم به تغییر دکوراسیون دوباره بگیرید، از میان مجموعه ای از بهترین پرده ها از رنگ ها برای تکمیل اتاق خواب خود انتخاب کنید.

سبک های پرده جدید و شیک برای اتاق خواب

چند نوع پرده مختلف برای انتخاب وجود دارد. هرکدام حس متفاوتی دارند، گاهی اوقات بیشتر به صورت غیررسمی متمایل می شوند در حالی که گاهی اوقات احساس رسمی تر دارند. سالهاست که ما در اتاق ها سالن های پذیرایی ، آشپزخانه از پرده های پارچه ای که شستشوی آنها سخت بود استفاده میکنیم. گاهی پرده هایی که حتی یکبار کنار زده نمیشد تا نور را به فضای خانه دعوت کنیم.

از این رو با دنیای مدرن این روزها می توانید از انواع پرده های زبرا هوشمند برای فضای اتاق خواب خود استفاده نمایید. پرده زبرا جدید و ساده برای اتاق خواب بسته به نیاز شما می تواند کوتاه باشد یا بلند، پرده طرح دخترانه باشد یا پسرانه که می توان برای اتاق خواب می توان در طرح های دلخواه شما چاپ شوند و به راحتی نور اتاق خواب خود را کم و زیاد نمایید.

همچنین پرده زبرا هوشمند به راحتی تمیز می شوند و جمع آوری و باز کردن آن راحت بوده و نکته بسیار مهمتر اینکه می توانید با دکوراسیون رنگی اتاق خواب خود تهیه کنید .

برای اطلاع از انواع پرده اتاق خواب یا قیمت پرده زبرا هوشمند برای اتاق خواب با پرده مدرن تماس بگیرید: 090016370000216670068

 

انتخاب متریال پرده

متریالی را برای پرده های اتاق خواب خود انتخاب کنید که به خوبی با دیگر بافت های اتاق جفت شود

رنگ های مناسب برای اتاق شما

هنگام انتخاب بهترین رنگ ها برای پرده های اتاق خواب، بسته به آنچه در اتاق شما وجود دارد، از رنگ های گرم یا سرد استفاده کنید. رنگ های گرم ته رنگ طلایی یا زرد دارند. رنگ های سرد ته رنگ نقره ای یا آبی دارند.

به راحتی با رنگها بازی کنید، رنگ‌های عمیق یا روشن باورنکردنی به نظر می‌رسند، مخصوصاً زمانی که کنتراست اصلی را ایجاد می‌کنند.

قبلاً می دانید که تخت خواب عالی به اتاق خواب شما کمک می کرد تا استراحتی لذت بخش داشته باشد و پرده ها نیز نقش کلیدی ایفا می کنند. از نظر زیبایی شناسی، آنها حس گرما و شخصیت را القا می کنند و پرده های مناسب می توانند به فضای شما کمک کنند تا فکر و آرامش بیشتری داشته باشد.

در حالی که زیبایی شناسی هنگام انتخاب پرده برای اتاق خواب شما اهمیت دارد، عملکرد نیز به همان اندازه مهم است. به هر حال، نحوه چیدمان اتاق خوابتان می تواند بر خواب شما تأثیر بگذارد و پرده ها نقش مهمی دارند.

از آنجایی که هنگام خرید پرده اتاق خواب باید موارد زیادی را در نظر گرفت، ما از کارشناسان بهترین توصیه را برای کمک به شما در انتخاب درست درخواست کردیم.

بهترین پارچه ها برای پرده های اتاق خواب

پنبه

پنبه رایج ترین گزینه است.  «پنبه سبک، قابل تنفس است و مراقبت از آن آسان است . اگر راحتی و سادگی را ترجیح می دهید، پرده های پنبه می تواند گزینه مناسبی باشد.

ابریشم

اگر به دنبال فضایی مجلل هستید، پارچه ای سنگین تر و مجلل تر مانند ابریشم را در نظر بگیرید.  “ابریشم نور را برای ظاهری مجلل و مطبوع از خود عبور می‌دهد. با این حال، مراقبت از آن سخت‌تر است و گران‌قیمت است”

مخملی

البته یکی از برجسته ترین ایده ها برای پرده های اتاق خواب، مخمل است.  «مخمل برای عایق‌سازی پنجره‌های شما در برابر بادهای سرد و روزهای گرم تابستان، سنگین و عالی است. پارچه سنگین همچنین نور خورشید را به طور موثرتری دور نگه می‌دارد، و این یک انتخاب عالی برای کسانی است که دیر می‌خوابند، مهد کودک‌ها یا اتاق‌هایی که نور مستقیم خورشید را دریافت می‌کنند. پیرسی خاطرنشان می کند که مستعد جمع آوری گرد و غبار است، بنابراین باید اغلب آنها را جاروبرقی بکشید.

 

پرده زبرا اتاق خواب
پرده زبرا اتاق خواب

پلی استر

اگر به دنبال پارچه ای هستید که نگهداری از آن به راحتی باشد، به سراغ پلی استر بروید.  «پلی‌استر مقرون به صرفه، کم‌سرعت و برای افرادی که برای اولین‌بار خانه می‌خرند، عالی است . اگرچه، پارچه قابل اشتعال است و بوها را جذب می کند. که آن را برای آشپزخانه  مناسب نیست اما در اتاق خواب مشکل کمتری ایجاد می کند. جهت خرید پرده اداری جدید با کارشناسان پرده مدرن تماس بگیرید.

کتانی

پرده‌های کتانی زیبایی اتاق را افزایش می‌دهند و در عین حال اشعه‌های خورشید را پخش می‌کنند و حریم خصوصی را فراهم می‌کنند .  “آنها به زیبایی پوشیده می شوند و جذابیت و گرما را به فضای مدرن، روستایی، طبیعی و ساحلی یا زیبایی شناسی می بخشند.” مراقبت و نگهداری از پرده های کتانی آسان است، قابل شستشو با ماشین لباسشویی یا خشکشویی هستند.

نحوه انتخاب رنگ یا الگو برای پرده های اتاق خواب

«به این فکر کنید که چه رنگ هایی فضای شما را تکمیل می کنند. در بیشتر موارد، رنگ‌های سرد به خوبی با سایر رنگ‌های سرد هماهنگ می‌شوند و بالعکس.

به طور کلی، ممکن است بخواهید از رنگ‌های روشن نیز اجتناب کنید زیرا این رنگ‌ها می‌توانند با بقیه طرح‌های شما تضاد داشته باشند. همچنین اگر اتاق خواب شما در معرض نور خورشید قرار دارد از رنگ های روشن اجتناب کنید زیرا “نور طبیعی با گذشت زمان رنگ را از بین می برد.”

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.