09001637000
02166270068

واحد مشاوره و فروش

پرده شب و روز چطور کار می کند

فهرست مطالب

پرده-شب-و-روز-چطور-کار-می-کند

مدل های متوعی از پرده شید وجود دارد که یکی از جدیدترین انواع آن پرده شب و روز یا پرده شید دو مکانیزم می باشد. این پرده دارای دو سری پارچه یکی ضخیم و دیگری نازک می باشد تا کنترل نور مناسبی را بتوان با آن در محیط ایجاد کرد. در این مقاله راجع به اینکه پرده شب و روز چطور کار می کند صحبت شده است.

پرده شید دو مکانیزم از دو رول جدا برای باز و بست کردن پرده استفاده می شود و می توان هر کدام از پرده ها را بصورت مستقل از هم تنظیم کرد. این مدل پرده بسیار مناسب فضای کار و محیط اداری می باشد. برای مشاهده جدیدترین مدل پرده زبرا اداری و پرده شید اداری به سایت فروشگاهی پرده مدرن سر بزنید.

تلفن: ۰۲۱۶۶۲۷۰۰۶۸

پرده شب و روز چیست

یکی از مدل های جدید و پر طرفدار پرده شید، پرده شب و روز یا دو مکانیزم می باشد. این مدل دارای دو سری پراچه می باشدذ که یکی بصورت توری و نازک است و دیگری ضخیم تر می باشد تا بتواند فضای خصوصی مناسبی را ایجاد کند. این مدل ترکیبی از پرده شید ساده و پرده زبرا می باشد و ویژگی هر دو مدل را به همراه دارد.

از ویژگی های پرده شید که آن را مناسب همه محیط های خانه و اداری می کند ایجاد فضای خصوصی مناسب و تنظیم نور عالی است. دو سری پارچه نازک و پشت پوش را می توان نسبت به هم تنظیم کرد تا بتوان بیشترین استفاده از نور طبیعی کرد. همچنین پارچه ضخیم می تواند از ورود نور به طور کامل جلوگیری کند، این ویژگی بسیار مناسب اتاق کنفراس می باشد.

 

پرده-شب-و-روز-چیست

انواع پرده شب و روز

پرده های شید شب و روز مدل های مختلفی دارد که می توان از ن ها برای شرکت، خانه، اتاق خواب و ویلا و هتل استفاده کرد. پرده شب و روز بلک اوت یکی از مدل های جدید پرده شب و روز می باشد که می توان از آن برای اتاق کار و کنفرانس استفاده کرد. پرده رویی بلک اوت جنس ضخیمی دارد و محیط را کامل تاریک می کند.

پرده روی نیز از مدل های جدید شید می باشد که برگرفته از طراحی های اروپای قدیم است. این مدل دارای چین خوردگی های فانتزی و زیبایی می باشد که آن را مناسب برای استفاده در خانه و ویلا می کند.

پرده دو مکانیز را می توان به صورت سفارشی در هر طرح و رنگی که بخواهید تهیه کرد. این ویژگی باعث شده تا بتوان پرده شب و روز را متناسب با رنگ سازمانی و لوگوی شرکت طراحی کرد.

روش کار پرده شید شب و روز

استفاده نادرست از پرده‌ها، راه شماره یک برای کوتاه کردن طول عمر پنجره‌های شما است. پرده‌های پنجره به روش‌های مختلفی کار می‌کنند که متداول‌ترین آن‌ها با استفاده از سیم یا مکانیزم زنجیری است. پرده شب و روز دارای دو گیربکس می باشد که به صورت جدا گانه عمل می کند و بطور کامل بالای پرده جمع می شود که می توان ورود نور کامل از پنجره را داشت.

طناب شید: برای پرده هایی که دارای طناب هستند، با کشیدن طناب پرده ها بالا می رود و رها کردن طناب، پرده ها را پایین می آورد.

زنجیر : اگر کرکره‌های شما دارای زنجیره حلقه‌ای هستند، به سادگی زنجیر پرده شید را به سمت بالا یا پایین بکشید تا پرده‌ها را بالا یا پایین ببرید.

 

روش-کار-پرده-شید-شب-و-روز

 

پرده های غلتکی چگونه کار می کنند؟

پرده های غلتکی یا پرده شب و روز با کمک یک زنجیر ساده کار می کنند که به دور مکانیزم زنجیره ای حلقه شده است. زنجیر پرده را که نزدیک‌ترین نقطه به پنجره است بکشید تا پارچه غلتکی بالا بیاید، یا زنجیره پرده شید نزدیک‌ترین به خود را بکشید تا حرکت را معکوس کنید و پارچه را پایین بیاورید.

اگر تا به حال زنجیر را به اشتباه کشیده اید، این می تواند باعث گیرکردن زنجیر و غیرفعال شدن آن شود. خوشبختانه، این مشکلی است که به راحتی می توان آن را حل کرد.

برای تعمیر یک زنجیره کرکره شکسته، با پایین آوردن کرکره شروع کنید. پس از پایین آمدن کرکره، درایو زنجیر را بیرون بیاورید و پیچ وسط را باز کنید تا زنجیره قدیمی جدا شود.

پرده رومی چگونه کار می کند؟

پرده های رومی ما مانند پرده های غلتکی کار می کنند. آنها با یک سیستم زنجیره ای کار می کنند.

پرده های ونیز چگونه کار می کنند؟

پرده‌های ونیزی یکی از سبک‌هایی است که برای مردم سخت‌ تر عمل می‌کنند، اما وقتی بدانید چه کاری انجام می‌دهید، کار ساده‌ای است. این پرده های داخلی با هر دو سیستم گیربکس و سیم قرقره کنترل می شوند.

پرده های عمودی چگونه کار می کنند؟

پرده‌های عمودی ما دارای پانل‌های پارچه‌ای عمودی هستند که به یک مسیر کشویی متصل می‌شوند و با یک طناب کار می‌کنند. هر یک از این نوارها توسط وزنه های جداگانه به یکدیگر متصل می شوند تا اطمینان حاصل شود که وزن هر یک در طول مسیر به طور یکنواخت است.

نحوه کار با پرده های اتوماتیک

همانطور که از نام آن پیداست، پرده های اتوماتیک پرده هایی هستند که به صورت الکترونیکی از طریق کنترل از راه دور، سنسور، گوشی هوشمند، تبلت یا حتی یک سیستم اتوماسیون خانگی شخص ثالث کنترل می شوند. هر زمان که می‌خواهید پرده‌های ریموت خود را بالا یا پایین بیاورید، لازم نیست نگران استفاده از زنجیر یا سیستم طناب دستی باشید، فقط بسته به سیستم خودکار از کنترل از راه دور، سوئیچ دیواری یا حتی تلفن هوشمند خود استفاده کنید.

 

نحوه-کار-با-پرده-های-اتوماتیک

 

قیمت و خرید پرده شب و روز

قیمت پرده شب و روز به عوامل زیادی ازجمله متراژ پرده و جنس پرده ای که انتخاب می کنید دارد. جنس پرده های دو مکتنیزم را می توان مشابه و یا متفاوت انتخاب کرد، برای لایه رویی بیشتر از پنبه استفاده می شود و برای لایه توری از پلی استر تا قیمت پرده شب و روز مناسب تر تمام شود.

شما می توانید برای مشاهده قیمت انواع جدید پرده شب و روز مناسب منزل و محل کار و همچنین خرید از هر کجای ایران که هستید به سایت پرده مدرن مراجعه کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.