09001637000
02166270068

واحد مشاوره و فروش

پرده شید سان اسکرین

فهرست مطالب

پرده شید سان اسکرین

پرده ها عنصری کلیدی در دکوراسیون هر خانه هستند که می توانند مزایای بسیار زیادی داشته باشند. آن ها می توانند پوششی برای پنجره ها باشند و حریم خصوصی و آرامش خاطر در خانه را به ارمغان بیاورند، می توانند به کنترل نور و دمای خانه شما کمک کنند به طوری که در تابستان از ورود گرمای خورشید و در زمستان از هدر رفتن گرما جلوگیری کنند. هم چنین پرده ها به طور چشمگیری ظاهر یک اتاق را تغییر می دهند و رنگ، الگو و بافت را به دکوراسیون شما اضافه کنند تا فضایی شیک و جذاب ایجاد شود.  پرده ها در انواع مختلفی با استفاده از متریال متنوع از جمله پارچه، پلی استر، چوب، فلز و وینیل تولید می شوند و آنها را می توان در طیف گسترده ای از رنگ ها، الگوها و سبک ها یافت. هنگام انتخاب از میان انواع پرده، باید به مواردی توجه کرد، نوع پنجره، میزان نور ورودی، سبک دکوراسیون و حجم نور مورد نیاز خود را در نظر داشته باشید. یکی از انواع پرده شید سان اسکرین است.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با ویژگی های این پرده بیشتر آشنا شوید. اگر قصد خرید پرده شید خورشیدی دارید، می توانید به فروشگاه پرده مدرن مراجعه نمایید. ما در پرده مدرن با استفاده از بهترین متریال بهترین پرده های اداری، رسمی، مدرن و جدید را تولید کرده و با بهترین قیمت به فروش می رسانیم. برای مشاهده نمونه کارها و مشاهده ی کاتالوگ ما و هم چنین استعلام قیمت پرده شید دو مکانیزم به وب سایت ما مراجعه نمایید و یا با شماره های زیر تماس بگیرید.  ۰۹۰۰۱۶۳۷۰۰۰ ۰۲۱۶۶۲۷۰۰۶۸

 

پرده شید سان اسکرین

پرده شید اسکرین چیست؟

همه ی افراد از اتاق ها و خانه ها نورگیر استقبال می کنند اما گاهی تابش مستقیم نور در طولانی مدت می تواند اثرات بدی داشته باشد، به عنوان مثال باعث رنگ پریدگی وسایل شود و یا افراد را خسته کند. بهترین راه حل برای این نوع پنجره ها استفاده از پرده شید اسکرین (SunScreen) است. نوعی پرده مدرن و کارآمد می باشد که از پارچه ای با تکنولوژی خاص بافته شده است، جنس این پارچه از الیاف شیشه ای و پی وی سی می باشد و ساختار شبکه ای دارد. این پارچه به گونه ای طراحی شده است که نور خورشید را فیلتر می کند و از ورود اشعه های مضر UV به داخل خانه جلوگیری می کند اما مانع روشنایی نمی شود. با استفاده از پرده سان خورشیدی می‌توانید از هدر رفت انرژی تا حد زیادی جلوگیری کنید و گامی بلند ‌در جهت کمک به حفظ کره زمین بردارید.

همانطور از نام این نوع پرده پیداست، از خانواده پرده شید می باشد و حقیقا بسیار شبیه به پرده شید رول هستند با این تفاوت که جنس و نوع پارچه ها فرق می کند. پرده شید اسکرین تمام ویژگی های پرده شید، مانند راحتی در استفاده، ظاهر مدرن و مینیمال، تک مکانیزم بودن را دارد که ارتفاع آن را هم می توان به صورت دستی و یا برقی تنظیم کرد. به علاوه از آن به عنوان زیر پرده نیز می توان استفاده کرد که در انواع مکان ها از جمله، اتاق خواب، پذیرایی، آشپزخانه و دفتر کار، کاربرد دارد. یکی از علل مهم ترجیح این نوع پرده در مکانهای اداری و دفتری عدم تابیده شدن نور آفتاب به سطح مانیتور مورد استفاده در محل و در نتیجه راحتی کارمندان می باشد.

انواع پرده شید خورشیدی

نوع پشت فوم دار (فلوکه): این نوع پرده از یک لایه پارچه ضخیم و یک لایه فوم در پشت آن ساخته شده است که نور را به طور کامل مسدود می‌کنند و برای ایجاد حریم خصوصی کامل مناسب هستند و در واقع غیر قابل عبور نور می باشد

نوع اسکرین: این پرده از پارچه‌ای با بافت مشبک ساخته شده است. پرده‌های شید اسکرین نور را فیلتر می‌کنند و در عین حال به شما امکان را می‌دهند تا در طول روز به بیرون نگاه کنید.

نوع اوریس: پارچه‌ ی این پرده از بافت خاصی ساخته شده است که نور را از بیرون به داخل عبور می‌دهد، اما از داخل قابلیت دید ندارد. پرده‌های شید اوریس برای حفظ حریم خصوصی در طول روز مناسب هستند.

مزایای استفاده از پرده شید اسکرین 

  • برخی از مزایای استفاده از پرده شید اسکرین عبارتند از:
  • پرده‌های شید اسکرین به شما این امکان را می‌دهند تا میزان نور ورودی به خانه را به دلخواه خود تنظیم کنید.
  • می‌توانید از این پرده‌ها برای ایجاد سایه در روزهای آفتابی و یا برای تاریکی کامل در شب استفاده کنید.
  • این پرده‌ها حریم خصوصی کاملی را برای شما فراهم می‌کنند، بدون اینکه مانع از دید شما به بیرون شود.
  • پرده‌های سان اسکرین با جلوگیری از ورود گرمای خورشید در تابستان و هدر رفتن گرما در زمستان، به شما در صرفه جویی در مصرف انرژی کمک می‌کنند.
  • در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها و طرح‌ها موجود هستند و می‌توانند به زیبایی دکوراسیون خانه شما بیفزایند و با هر سبکی هماهنگ شوند.
  • از نفوذ اشعه ی مضر خورشید جلوگیری می کند.
  • سان اسکرین از پارچه‌ای باکیفیت و بادوام ساخته شده‌ است که در برابر پارگی و رنگ پریدگی مقاوم می باشد.
  • هنگام بسته بود پرده در یک قاب کوچک جمع می شود و فضای بسیار کمی را اشغال می کند.
  • قابلیت برقی شدن را دارد.
  • پرده‌ ی شید اسکرین به راحتی قابل شستشو هستند و می‌توانید آنها را در ماشین لباسشویی بشویید.
  • هم چنین این پرده‌ها نیاز به مراقبت و نگهداری کمی دارند.
  • غیر قابل اشتعال و ضد حریق هستند.
  • امکان چاپ سفارشی انواع طرح و منظره، آرم یا لوگو و.. روی آن وجود دارد.

پرده شید سان اسکرین

کاربردهای پرده شید سان اسکرین خورشیدی

پرده های شید سان اسکرین به دلیل مزایایی که دارند، در مکان های مختلفی مانند منازل، ادارات و سایر مکان های عمومی کاربرد دارند. در اینجا چند نمونه از کاربردهای پرده شید اسکرین در مکان های مختلف آورده شده است:

کنترل نور و حفظ حریم خصوصی در اتاق خواب، پذیرایی، آشپزخانه، اتاق مطالعه و اتاق کودک

ایجاد فضایی آرام و خصوصی در اتاق کار، سالن کنفرانس و اتاق جلسات

ایجاد فضایی شیک و مدرن در اتاق های مهمان هتل و کنترل نور در لابی و رستوران

کنترل نور در کتابخانه و آزمایشگاه

ایجاد فضایی آرام و خصوصی در اتاق های بیمار و حفظ حریم خصوصی در بخش های مختلف بیمارستان

قیمت پرده شید اسکرین

اگر قصد خرید پرده شید سان اسکرین را داشته باشید، به احتمال زیاد هزینه ی آن برایتان حائز اهمیت خواهد بود. در این بخش به شما می گوییم که قیمت این پرده ها چگونه محاسبه می شود. قیمت پرده شید خورشیدی به عوامل مختلفی مانند نوع پارچه، طرح، اندازه،، طرح چاپی روی پارچه، و نوع کاربری (دستی یا برقی) بستگی دارد. برای اطلاع دقیق از قیمت پرده شید سان اسکرین، می‌توانید به فروشگاه‌ پرده مدرن مراجعه کنید و یا از وب‌ سایت‌ و شماره تماس استعلام قیمت بگیرید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.